annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

mobiele data nog 300mb

Topic gestart op: 17-08-20 14h39

Antwoorden: 24 antwoorden

DanyDeRidder
Ervaren verkenner

mobiele data nog 300mb

Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat ik geen verbinding meer kan maken niettegenstaande ik nog 300Mb staan heb?

Labels (1)
24 ANTWOORDEN 24
DanyDeRidder
Ervaren verkenner

De instelling apn was verkeerd, correct gezet maar nu werkt het weer niet meer ondanks dat alle gegevens juist zijn.

Mijn databundel vernieuwt op 21 aug.

Heb er genoeg van, heb zojuist een andere operator genomen.

0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Met een verkeerde APN kan het niet werken.
Niet voordien, maar wel nadien, als je het corrigeert.
Als je van toestel verandert is de APN vaak niet correct ingesteld.
Het is een setting van je toestel en niet de schuld van de operator als dat niet correct staat ingesteld.

Als je de grote stap gezet hebt ondertussen kan ik je alleen nog veel geluk wensen.

Wat zou kunnen helpen ook, als de APN goed staat en het werkt eens niet : schakel over naar een andere technologie. Naar 2G, 3G, of 4G. Dat kan je manueel doen in de settings.
Soms werkt het bv niet op 2G wegens niet genoeg capaciteit, of niet op 3G om een andere reden...
Op 4G heb je minder outages om eender wat, als je maar voldoende ontvangst hebt.
Als het daar op het nippertje is, kan bv even switchen naar 3G wel eens helpen.
Het is allemaal individueel en van veel zaken afhankelijk.

DanyDeRidder
Ervaren verkenner

Apn staat correct ingesteld.

Heb gisteren nog maar eens 25 minuten aan de lijn gehangen met de helpdesk.

Ja meneer maar U heeft een dolfijn abbo en slechts 1,5Gb data en die is op, waarop ik repliceer dat dit niet klopt omdat ik levenslang 1.5Gb extra krijg. Ah ja, dan zullen we U moeten terugbellen.

Tot zover de helpdesk!

0 pluimen
stravarius
Veteraan verkenner

Ik ga nu een domme vraag stellen, maar hoe of waar kan ik mijn abonnementen zien. En de opgebruikte data van telefoon en internet. Want het lijkt of ik daar vroeger geen last mee heb gehad toen ik hier was. Maar bij Proximus en Telenet heb ik daar ook nooit problemen van ondervonden, en zij werken ook zonder boekje. Enkel dat ik bij deze 2 al 8 maal ben geweest.
0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@stravarius  goedenavond,

je gaat naar: https://www.orange.be/?utm_campaign=affiliate_prepaid_netaf_launch_b2c_fun&utm_source=netaf&utm_medi...

En regitreerd je voor de klantenzone.

Moest je dat al gedaan hebben dan kan je erin met inloggen

met je goede gegevens. Je logt dan in.

Daar zie je het hele overzicht staan.

Bovenaan heb je tabbladen waar je de gevevens kan nakijken.

Succes.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen