annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

prijzen omhoog, service omlaag?

Topic gestart op: 11-01-23 08h25

Antwoorden: 6 antwoorden

fcapri
Aspirant verkenner

prijzen omhoog, service omlaag?

net gelezen dat de prijzen alweer stijgen. eerst had ik 20€, ging al naar 21€, nu naar 23€, maar de kwaliteit blijft verder dalen.

vanmorgen bleeff mij gsm in oostende een hele tijd op 3G staan. vliegtuigmodus gezet en terug, even H+, daarna weer 3G.
sinds 8uur heb ik weer 4G.
op mijn route naar het werk zijn er verschillende lokaties waar mijn internet ineens blijft hangen. google maps hoor je dan 5min ineens zeggen: 'you are back online'

wat is er aan de hand met het 4G netwerk in west vlaanderen??? in zandvoorde net voor de E40 valt het internet daar volledig dood op de GSM, verschillende lokaties in ichtegem valt ook uit. vooral in oostende is het wel dagelijks dat het internet gewoon blijft hangen. vliegtuigmodus en weer terug lost het vaak op.

dat de prijzen stijgen door de inflatie kan ik begrijpen, maar dat de boel duurder word en slechter gaat werken is voor mij een reden om van provider te veranderen.
ik ben alvast niet de enige met die problemen in de streek, dus aan mijn gsm ligt hier niet (is ook maar paar maand ouder dan 2jaar en gekocht via het abbonement)

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@fcapri @phil48 

Het zou ook zo maar kunnen dat er werken zijn hé , verbeteringen aan het netwerk. Het is natuurlijk niet fijn als je onderbrekingen ondervindt maar alles heeft een oorzaak. 

Maar bij een ander is het niet veel beter eerlijk gezegd hoor al denken velen van wel. Wij zijn afgelopen jaar veel aan de kust geweest en ik merkte op dat Telenet op bepaalde plaatsen problemen heeft maar Orange heeft op andere plaatsen dan weer problemen. Tja is dat een overstap waard vraag ik me dan af want de twee heb ik problemen ondervonden aan de kust. Is het hinderlijk ? ja op sommige momenten zeker maar blijkbaar niet onoverkomelijk. 

Laten we hopen dat er verbetering in komt en moest je toch van mening zijn dat het ergens anders het beste is dan moet je zelf die keus maken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@fcapri 

Voor onderweg zal het niet helpen, maar voor thuis zou de 4G FemToCell (zie de suggestie van @Josette ) zeker een oplossing kunnen betekenen.

Wanneer je slechte verbinding hebt thuis en binnenhuis is dat zeker de oplossing. Met dat toestel haal je het telefoonsignaal en 4G in huis via het internet. Een vaste lijn internet (moet niet noodzakelijk van Orange zijn) hebben is dus wel een voorwaarde.

Wel beperkt tot Orange simkaarten en slechts vier toestellen simultaan.

Die FTC is kosteloos wanneer Orange uw dossier goedkeurt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


fcapri
Aspirant verkenner

het is onderweg.
ik werk in oostende en moet daar regelmatig online om met itsme in te loggen (vpn, bankzaken,...).
itsme werkt verschrikkelijk traag op 3G en die timer van 2min is vaak verlopen voor ik heb kunnen inloggen.
vooor de zomer werkte het internet fantastisch goed, maar sinds de zomer begint 4G meer en meer te haperen.
de laatste dagen krijg ik 4G zelf niet meer te zien op gsm. 3G of H+ komt er nog op.
rijd ik even buiten oostende, springt de GSM direc top 4G. bij mij thuis in kortemark ook geen probleem. 4G doet het perfect.
halfverwege de baan in ichtegem, ellende, iets verder zandvoorde gaat de boel gewoon offline.
zie je dat de browser bovenaan zegt: "you are offline".
als je met google maps rijd, kom ik ineens op de E40 voorbij zandvoorde, zegt de gsm: you back online

 

0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Tenzij je aan de kust woont, kan je dit niet echt beoordelen hé Josette.

 

Ik woon daar toevallig wel in de buurt en inderdaad, de 4G blijft regelmatig even hangen. Hoop in ieder geval dat het maar tijdelijk is...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen