annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

prijzen omhoog, service omlaag?

Topic gestart op: 11-01-23 08h25

Antwoorden: 6 antwoorden

fcapri
Aspirant verkenner

prijzen omhoog, service omlaag?

net gelezen dat de prijzen alweer stijgen. eerst had ik 20€, ging al naar 21€, nu naar 23€, maar de kwaliteit blijft verder dalen.

vanmorgen bleeff mij gsm in oostende een hele tijd op 3G staan. vliegtuigmodus gezet en terug, even H+, daarna weer 3G.
sinds 8uur heb ik weer 4G.
op mijn route naar het werk zijn er verschillende lokaties waar mijn internet ineens blijft hangen. google maps hoor je dan 5min ineens zeggen: 'you are back online'

wat is er aan de hand met het 4G netwerk in west vlaanderen??? in zandvoorde net voor de E40 valt het internet daar volledig dood op de GSM, verschillende lokaties in ichtegem valt ook uit. vooral in oostende is het wel dagelijks dat het internet gewoon blijft hangen. vliegtuigmodus en weer terug lost het vaak op.

dat de prijzen stijgen door de inflatie kan ik begrijpen, maar dat de boel duurder word en slechter gaat werken is voor mij een reden om van provider te veranderen.
ik ben alvast niet de enige met die problemen in de streek, dus aan mijn gsm ligt hier niet (is ook maar paar maand ouder dan 2jaar en gekocht via het abbonement)

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@phil48 klopt heb ik ook niet gedaan hé, ik schreef in Limburg.

Misschien de  mobile 4G booster aanschaffen?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@fcapri  goedemorgen,

niet fijn dit te lezen, in Limburg géén last van.

Het is wel duurder maar je krijgt er wel meer voor qua gebruik.

Zou toch aan je toestel kunnen liggen hoor.

Hier in de bouw een vrouwtje ook problemen bij mij boven niet bij haar

beneden bijna géén contact.

Je bent vrij om te gaan maar overal is er wel iets.

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen