Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-08-22 20h00
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
waarom krijg ik geen sms van orange als ik Frankrijk binnenrij . Dacht dat dit wettelijk verplicht was.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dus hetzelfde als hier soms gebeurd ik niet partner wel.
Maar dat is wel vaak zo mijn partner altijd en ik zoals je kon lezen soms niet en soms wel.
Anders eens contact nemen met de klantendienst ? Geen idee of dit helpt hoor aangezien het mij niet stoort. Vindt het eigenlijk wel fijn dat er geen 'vervelende' sms komt als we de grens over gaan.
Ok het is natuurlijk niet 'wettelijk' omdat je dat bericht moet krijgen maar aan de andere kant je kan je abonnement gebruiken zoals je dat hier in Belgie ook zou doen.
Maar neemt niet weg dat ik je wel snap wat je bedoeld.
wij zijn vorige vrijdag frankrijk binnen gereden en mijn vrouw kreeg wel bericht en zij is ook bij orange
Dus hetzelfde als hier soms gebeurd ik niet partner wel.
Maar dat is wel vaak zo mijn partner altijd en ik zoals je kon lezen soms niet en soms wel.
Anders eens contact nemen met de klantendienst ? Geen idee of dit helpt hoor aangezien het mij niet stoort. Vindt het eigenlijk wel fijn dat er geen 'vervelende' sms komt als we de grens over gaan.
Ok het is natuurlijk niet 'wettelijk' omdat je dat bericht moet krijgen maar aan de andere kant je kan je abonnement gebruiken zoals je dat hier in Belgie ook zou doen.
Maar neemt niet weg dat ik je wel snap wat je bedoeld.
Dat is eigenlijk een heel goede vraag aangezien Orange deze uit zou moeten sturen.
Nu moet ik je wel zeggen soms heb ik die berichten ook niet als ik NL in ga of Duitsland in ga en mijn partner heeft deze altijd. Maar soms heb ik ze wel als ik de grens over ga dus het is niet echt te verklaren hoe dit wel of niet kan.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |