annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verschil data bonus en surfvolume

Topic gestart op: 10-07-20 07h33

Antwoorden: 6 antwoorden

nick5
Aspirant verkenner

verschil data bonus en surfvolume

hoi,

ik ben nieuw bij orange via mijn bedrijf en heb 10GB aan surfvolume.

Nu staat op mijn app surfvolume en databonus.

Deze databonus is bijna op maar het surfvolume is onaangeraakt, wanneer de bonus op is neem ik aan dat ik overschakel naar surfvolume?

Dit is toch ook gewoon nog binnen mijn abbonoment dit surfvolume? Wou het navragen voor de zekerheid

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Lise1234
Gewaardeerd verkenner

als de bonus op is schakelt het automatisch over naar je abonnement dus je hoeft hier zelf niets voor te doen.

Orangeuser1
Aspirant verkenner

Dat krijg als je orange thank gebruikt voor data bonus en surfvolume bepaalt je hoe veel mega bytes dat je kunt surfen

patrick2
Wijze
Wijze

@nick5  de data bonus is iets wat je krijgt van Orange of wat je hebt geaccepteerd als cadeau. Dus je kan dit gebruiken en als het op is ga je automatisch naar je surf volume. Dus zolang je een data bonus hebt gaat deze op gemaakt worden bij verbruik van data en daarna zal je daadwerkelijke surf volume opgemaakt worden. Als je geen data bonus hebt gekregen , want dat krijg je niet altijd , dan zal je surfen aan je gewone surf volume.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@nick5  goedemorgen,

ook voor jou hier .............

Tagnieuw.jpg

Inderdaad wat @Vibrotek  schrijft klopt. Nog veel surfgenot. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen