annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wordt hotspot aangerekend?

Topic gestart op: 02-06-20 00h28

Antwoorden: 3 antwoorden

heyhey
Aspirant verkenner

wordt hotspot aangerekend?

Wordt persoonlijke hotspot extra aangerekend? Heb er nog 10 GB in mijn abonnement maar ben toch €10 buiten mijn abonnement gegaan. Weet iemand of de persoonlijke hotspot extra buiten het abonnement wordt aangerekend?

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
krisM
Aspirant verkenner

Ik was onlangs in Parijs in een flat zonder internet.  Ik heb mijn Macbook via hotspot verbonden met mijn iPhone (wat zeker niet altijd werkte).  Ik heb 1 film en 1 keer het nieuws bekeken.  Dat heeft mij 304 € gekost op de volgende Orange-factuur.  Is dit normaal ?

0 pluimen
Weutel
Gewaardeerd verkenner

Nee dat wordt niet extra aangerekend , als je binnen u abonnement blijft . Dit verbruik zie je ook in u Orange app , al loopt de app toch een klein beetje achter . Verwittiging dat alles op is krijg je meestal ook als het al te laat is . 

patrick2
Wijze
Wijze

@heyhey  als je een persoonlijke hotspot maakt van je gsm om andere apparaten mee te verbinden zullen er geen extra kosten worden aangerekend. Dan zal je mobiele data verbruik wat meer zijn maar extra kosten heb je niet. 

Waarschijnlijk heb je een hotspot verbinding gemaakt die betalend is. Maar daar ben ik niet geheel zeker van. Je kan eens kijken in je klantenzone waar deze extra kosten voor aangerekend worden. Moesten die kosten nog niet bekend zijn kan je wachten op je factuur en weet je ook waar deze kosten vandaan komen. 

Bij Proximus heb je enkel nog hotspots die je als Proximus klant kan gebruiken en die werken dus niet met andere operatoren of andere simkaarten. Bij Telenet is het tegenwoordig Wi-Free en dat kan enkel gebruikt worden bij Telenet klanten die ook daadwerkelijk internet hebben bij Telenet. 

Dus eigenlijk werken alle drie de operatoren afzonderlijk van elkaar met een hotspot. Orange daarin tegen is de enige provider die geen eigen hotspot heeft. Dus daar kan je geen gebruik van maken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen