annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

zen abonnement of gewoon abonnement

Topic gestart op: 09-02-20 13h19

Antwoorden: 5 antwoorden

guppy
Gewaardeerd verkenner

zen abonnement of gewoon abonnement

OPGELOST

hallo,

ik begrijp niet goed wat het verschil is tussen een gsm abonnement of een zen abonnement 

kan iemand dat in het nederlands uitleggen aub

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@guppy  het verschil tussen een zen abonnement en een ' gewoon abonnement ' is niet heel groot.

Als je een gewoon abonnement neemt kan je voor een vast bedrag per maand bellen , smsen en data verbruiken. Dat betekend dat je ook bij kan betalen als je buiten je abonnement gaat , dus bijvoorbeeld als je data opgebruikt is kan je surfen tegen bij betaling.Dat wil dus ook zeggen dat je factuur hoger kan zijn dan dat je verwacht omdat je buiten je bundel kan gaan.

Als je een zen abonnement neemt heb je ook data en kan je bellen en smsen maar als het op is , dus je hebt alles opgebruikt , stopt het ook.Dus je kan er niet mee buiten je abonnement gaan , je bundel , en dus geen onverwachte kosten. Ook niet elke keer kijken op je My Orange app om te weten hoeveel je nog kan verbruiken want het stopt gewoon.

Met de twee heb je dus voordelen en dus ook nadelen.Moest je een van de twee willen nemen dan zou ik kijken wat je verbruik is per maand. Van daaruit kijken welk tarief plan voor jou het beste geschikt is. Weet dat je bij een zen abonnement niet veel keus hebt ten op zichte van een gewoon abonnement. 

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/zen-abonnementen 

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/abonnementen

Bekijk de 2 linkjes eens die ik erbij heb gezet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

hallo,

ik begrijp niet goed wat het verschil is tussen een gsm abonnement of een zen abonnement 

kan iemand dat in het nederlands uitleggen aub

Ugh @guppy,

Vergeet ook niet dat je op elke moment je Zen-abonnement kan herladen op dezelfde manier als een prepaidkaart. Met dat beltegoed kan je verder bellen of surfherlaadbeurten kopen.

Je zult meer info onderaan deze pagina over je zen-herlaadbeurten vinden.

Totem's zonnegroeten,

Totem

patrick2
Wijze
Wijze

@guppy  het verschil tussen een zen abonnement en een ' gewoon abonnement ' is niet heel groot.

Als je een gewoon abonnement neemt kan je voor een vast bedrag per maand bellen , smsen en data verbruiken. Dat betekend dat je ook bij kan betalen als je buiten je abonnement gaat , dus bijvoorbeeld als je data opgebruikt is kan je surfen tegen bij betaling.Dat wil dus ook zeggen dat je factuur hoger kan zijn dan dat je verwacht omdat je buiten je bundel kan gaan.

Als je een zen abonnement neemt heb je ook data en kan je bellen en smsen maar als het op is , dus je hebt alles opgebruikt , stopt het ook.Dus je kan er niet mee buiten je abonnement gaan , je bundel , en dus geen onverwachte kosten. Ook niet elke keer kijken op je My Orange app om te weten hoeveel je nog kan verbruiken want het stopt gewoon.

Met de twee heb je dus voordelen en dus ook nadelen.Moest je een van de twee willen nemen dan zou ik kijken wat je verbruik is per maand. Van daaruit kijken welk tarief plan voor jou het beste geschikt is. Weet dat je bij een zen abonnement niet veel keus hebt ten op zichte van een gewoon abonnement. 

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/zen-abonnementen 

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/abonnementen

Bekijk de 2 linkjes eens die ik erbij heb gezet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


guppy
Gewaardeerd verkenner

hé,

merci voor de goede uitleg 😉

 

patrick2
Wijze
Wijze

@guppy  dat is graag gedaan daar zijn we hier voor he 🙂 

Je mag  het antwoordt altijd als oplossing aanduiden zodat er andere tribers zijn die ook gehopen zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen