annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

5G ?

Topic gestart op: 15-08-19 18h14

Antwoorden: 8 antwoorden

ghostboy
Ervaren verkenner

5G ?

OPGELOST

Een tijdje gelede heb ik gelezen dat Orange samen met Proximus het 5G netwerk wilden delen om zo wat kosten uit te sparen ( zie hier de artikel : https://www.hln.be/ihln/multimedia/proximus-en-orange-slaan-handen-in-elkaar-voor-mobiel-toegangsnet... )

Nu ik vrees dan dat wij een mega mono-polie zulle meemaken. 

Zal orange dan evenduur of duurder dan proximus dan worden ?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

Denk zelf niet dat Proximus de monopolie gaat spelen hoor waarom wil Telenet zich ook in dat verhaal mengen denk je? deze spelen al een monopolie binnen ons land , snel internet breed scala aan tv content en de prijzen springen bij hun de pan uit. Dus moesten die zich er ook inmengen willen die de ' baas ' spelen want die hun ontvangst voor gsm is helemaal te zielig voor woorden ZO SLECHT!!! Daarom als die zich erbij kunnen voegen denk ik dat hun de monopolie spelen

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
lixonsamuel
Aspirant verkenner

Bedankt!!

0 pluimen
ghostboy
Ervaren verkenner

merci voor de reactie , ikzelf ben blij met Orange omdat zij Belgie eindelijk mee in de tijd hebben geduwt ipv ons terug naar de prehistorie te doen keren en ook Mobile Vikings is erg goed bezig voor mensen die alles willen maar ook wat goedkoop. We zijn eindelijk de goede richting aant gaan en zou jammer vinden als proximus straks weer een mono-polie of duo-polie zou hebben

patrick2
Wijze
Wijze

Denk zelf niet dat Proximus de monopolie gaat spelen hoor waarom wil Telenet zich ook in dat verhaal mengen denk je? deze spelen al een monopolie binnen ons land , snel internet breed scala aan tv content en de prijzen springen bij hun de pan uit. Dus moesten die zich er ook inmengen willen die de ' baas ' spelen want die hun ontvangst voor gsm is helemaal te zielig voor woorden ZO SLECHT!!! Daarom als die zich erbij kunnen voegen denk ik dat hun de monopolie spelen

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


ghostboy
Ervaren verkenner

goed punt maar wil even iets kwijt ivm telenet/base , Base heeft in 3G kei goed geinvesteerd en dat is de reden waarom telenet ook een oog op Base had en ook omdat ze qua prijzen ook niet slecht waren in hun tijd. in elk geval hopen dat telenet niet in dit verhaal gaat mengen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen