annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aansluiting Orange internet en tv

Topic gestart op: 31-07-20 13h36

Antwoorden: 7 antwoorden

mtb87
Gewaardeerd verkenner

Aansluiting Orange internet en tv

OPGELOST

Momenteel ben ik aan het bekijken om internet en tv te laten aansluiten in een nieuwbouw appartement, de coax aansluiting is al voorzien tot binnen in het appartement, maar er is geen netwerkverdeler aangesloten, kan ik gewoon probleemloos orange laten aansluiten als er geen nog geen netwerkverdeler is aangesloten ?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@mtb87  de technieker zal de netwerkverdeler wel aansluiten das geen probleem. Je moet die ook niet kopen dat is aan Orange zelf. Houd er wel rekening mee dat de technieker niet alles mag en kan omdat de kabel nog altijd in Telenet zijn bezit is. Dus als er buiten iets dient te gebeuren van een aansluiting of als er bepaalde filters weg gehaald dienen te worden dan zal je moeten wachten op een technieker van Telenet. Misschien zal dit naar de toekomst toe ook wel veranderen maar voor nu nog niet. Dus in principe hoef je zelf niks meer te doen dan enkel je bestelling te doen en een installatie afspraak te maken. Betreft activering en dergelijke ook daar kan telenet weer iets voor tussen komen dus ook daar weer rekening mee houdend. 

Ik weet het klinkt nu allemaal wir en war door elkaar maar dat is het nadeel als je een kabel deelt. Die mag dat en de ander moet dit en dat en zo blijf je bezig.

Ik zou wel door geven dat er geen netwerkverdeler aanwezig is zodat ze er wel rekening mee kunnen houden anders heb je twee afspraken nodig en dat brengt je ook niet vooruit.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @davyvdp ,

 

Ja 😊

Sinds16/08/2020 ook bij nieuwe installaties. 

 

Totem waakt over zijn stam ! 

 

Totem

 

 

 

 

 

 

 

0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Hoe zit dat eigenlijk als er in een huis een aansluiting ligt tot in de salon maar wel al uit 1980 ? 
Zouden ze daar genoeg signaalkwaliteit op krijgen op zo'n kabel ?
Of leggen ze dan tegenwoordig een nieuwe kabel naar binnen en moet je zelf de rest overbruggen ?

0 pluimen
mtb87
Gewaardeerd verkenner

Dank je Patrick voor de info, ik heb orange alvast via social media gecontacteerd met de vraag hier omtrent van de netwerkverdeler

Leden met de meeste pluimen