annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activering simkaart

Topic gestart op: 09-09-20 17h00

Antwoorden: 7 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Activering simkaart

Hallo, 

Ik ben sedert deze week nieuwe klant van Orange en heb vandaag onze simkaarten (mijn echtgenote en ikzelf).

De activatie via de pc van mijn simkaart lukt niet en ik krijg telkens de melding" Sorry, we kunnen je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken.Ben reeds ganse dag aan de telefoon naar de klantendienst, maar niemand schijnt mij te kunnen helpen? Intussen is mijn verbinding met onze vorige provider Telenet nu verbroken en heb ik geen telefoon meer.

Is dit ons welkomstgeschenk. Weet er iemand waar ik terecht kan want in de Orange shop kunnen ze me ook niet helpen.

Groeten, jowantje

 

Dit bericht heb ik gemaakt uit naam van @jowantje.  Het is ook weer een bericht wat gepost kan worden op de Tribe. Hopende dat er Tribers zijn die kunnen helpen aan een oplossing. 

@jowantje  gelieve dus dan ook af te wachten hier op een oplossing  en ook hier te antwoorden op de Tribe in het algemeen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
20-100VER
Aspirant verkenner

Ik zie hier dat er in sep 2020 al problemen waren met de activering nieuwe simkaarten via online bestelling.

Wel, we zijn nu 2022 en heb sedert gisteren nieuwe simkaart en nog steeds hetzelfde probleem.

Kan sum niet activeren. Info nakijken.

Ben nog niet **bleep**, dus alle info klopt.

Wat nu???

Dank

 

Vincent

0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

Hallo @20-100VER,

Welkom op Tribe! Zoals je het zelf ook kan zien, is het een oud bericht van 2020. 

Je neemt hiervoor best eens contact op met de webcare stamleden van Orange via "Socialmediakanalen"

'Facebook'

'Twitter'

'Instagram'

Groetjes,

Mustafa

0 pluimen
Cynthia82
Aspirant verkenner

Hier hetzelfde probleem, 1 kaartje kunnen activeren en het andere krijg ik foutmelding. 

Probeer al een hele tijd contact op te nemen met de klantendienst maar geen resultaat.

Cynthia

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cynthia82  goedemorgen,

eerst voor jou .................... 

Tagnieuw.jpg

Om op je vraag een antwoordje te geven,

neem even contact op via FB -

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

vervolgens doe je daar even een

Messenger berichtje kan even duren maar je word wel geholpen.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen