annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alle info over storing en klantendienst

Topic gestart op: 15-11-19 12h17

Antwoorden: 12 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Alle info over storing en klantendienst

Hallo iedereen,

Ik lees hier en ook elders, dat er storingen zijn, waardoor er geen internet is en geen TV. 

De allerlaatste stand van zaken, in zover ik die kon verzamelen.

1. Klantendienst Orange: Ik heb daarjuist proberen te bellen en bij het door verbinden hoorde ik, dat alle medewerkers in gesprek zijn; het is op dit moment druk en een wachtlijst.

2. 4G netwerk Orange: is zo goed als normaal. We hebben het hier getest, door te bellen en mobiel internet.

3. Kabel Telenet/Orange: Gisterenavond tussen 22u en 01u (vrijdagochtend) was er een zeer grote storing op het netwerk van Telenet. Zo goed als geen internet en TV kijken via het internet was niet mogelijk; zelf mailen kon niet. De storingen gebeuren: Brussel, Gent en Antwerpen. Orange had het grootste last dan Telenet. Op sommige plaatsen kon men ook geen TV kabel zien en had men ook geen WIFI. Het netwerk van Telenet werd aangevallen en overbelast (dos attack noemt men dat).

NU: Voor zover wij het konden zien, zijn er bij Telenet en bij Orange nog altijd storingen. Daarom dat ik eerst zei dat de het nummer 5000 van Orange een wachtrij is. Uiteraard doet Orange z'n best om alle vragen/opmerkingen en klachten, zo goed te beantwoorden. 

Lokaal kunnen er wel grote of/en kleine storingen zijn, hou daarom aub er rekening mee.

Tipje: Het allerbeste is zelf te bellen naar Orange op het nummer 5000 en geduld hebben. Alle lijnen zijn bezet. 

Tipje 2: Weet dat Orange ook afhankelijk is van Telenet voor de kabel. Dit is meer bepaald voor het Lovepakket Trio van Orange. 

Dat is alles wat ik wilde doorgeven...

link: https://allestoringen.be/

Link 2 dos attack: https://en.wikipedia.org/wiki/Denial-of-service_attack

Fijne dag nog,

Surfer. 

 

Labels (2)
12 ANTWOORDEN 12
JanVC
Ervaren verkenner

Bedankt voor de update via deze weg.

Hier in Westende geen internet sinds meer dan 2 uur, ook geen vaste telefoon.

5000 bellen lukt niet slaat zonder Mededeling af, meermaals geprobeerd dus zelfs geen wachtrij!

Via chat, enkel volgend algemeen antwoord ontvangen:

Er is een algemeen incident, hoelang het duurt is niet geweten, onze technische diensten zijn er mee bezig.

Verder nergens informatie te vinden en dat is iets wat beter zou (moeten)kunnen.

Ps. Digitale tv lijkt wel te werken alsook 4G.

Hopelijk snel opgelost, prettig weekend iedereen. 😉

0 pluimen
JanVC
Ervaren verkenner

Net terug normaal netwerk in Westende.

Nog geen vaste telefoon verbinding.

Hopelijk problemen van de baan.

Wou dit toch nog even melden.

Fijn lang weekend.😉

0 pluimen
Xoffus
Ervaren verkenner

De website van orange, meer bepaald het verzenden van een online contactformulier ligt zelfs uit?

Ik wou iets vragen ivm Thank You en ik kreeg melding dat de site technische problemen heeft en momenteel niet beschikbaar is.

Surfer
Ervaren genezer

Beste Xoffius,

De online contactformulier werkt perfect, daar ik het even heb uitgetest en ook een vraag gesteld.

Link: https://www.orange.be/nl/contacteer-ons/online

 

Surfer

Leden met de meeste pluimen