annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bellen via VoLTE

Topic gestart op: 26-05-20 20h01

Antwoorden: 10 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Bellen via VoLTE

OPGELOST

Heb een Iphone Se (2020) en normaal kan je *bellen via VoLTE* instellen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen? Want ik kan het niet vinden, misschien doe ik iets fout?

Groetjes
Joery

Labels (1)
0 pluimen
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Josette
Wijze
Wijze

Goedenavond, 

kijk hier eens als je wil?

https://support.apple.com/nl-be/HT203078

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

TomB
Orange-werknemer

Beste @Anonymous ,

Instellingen > Mobiel Netwerk > Mobiele abonnementen (primair of secundair) > Gesprekken en data > 4G VoLTE Uit/Aan.


Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  je kan eens kijken :

* instellingen 

* telefoon 

* bellen via wifi. 

Moest dat niet zijn ga je naar : * instellingen - algemeen - over deze telefoon ( staat boven software update ) en dan kan je de instellingen van Orange binnen halen een update. Als je die niet hebt dan bel je met de klantendienst dan moeten ze dat activeren voor je op je simkaart. Of via het Webcare team die doen dat ook. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@satsurfer  het kan zijn dat je toestel dat wel heeft en ondersteund maar dat is niet gezegd dat Orange ook deze functie heeft geactiveerd op je simkaart. Je kan best eens een bericht sturen via Messenger of Twitter en daar je vraag stellen deze te activeren. Zij sturen dat naar de betrokken diensten en kijken of die mogelijkheid er is. Het kan zijn dat er nog geen mogelijkheid is als ze het betreffende toestel nog niet ondersteunen. Je hoeft niet te wachten op bericht want het kan wel 2 of meer dagen duren voor ze iets terug sturen. 

Om dit zo te testen heeft geen zin want als jij goed kan bellen waar je verbonden bent met wifi kan dat ook perfect betekenen dat je gewoon goed ontvangst hebt op die plaats van de mast. Maar probeer eerst een bericht voor activering want het moet geactiveerd worden op je simkaart. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
satsurfer
Veteraan verkenner

ja, al gedaan....😉

Ik vrees wss. dat ze prepaidkaarten uitsluiten hiervoor. 😫

zie bijlage (ook op link hierboven)

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@satsurfer  ik ben niet zeker wat je daar zegt. Wellicht kan onze gewaardeerde collega @Cdt24801  iets meer duidelijkheid geven want die heeft ook een prepaidkaart in gebruik. Dus eens kijken wat die ervan zegt of het bij hem wel werkt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 en @satsurfer 

Ik heb inderdaad zowel een abo als een prepaid, maar de prepaid zit in een klassieke gewone GSM. Ik kan dat dus niet testen.

Maar als ik me niet vergis hoef ik dat niet te testen want inderdaad, deze service wordt volgens mij enkel op abonnementen verleend. Los van het feit dat uw toestel in de lijst moet staan.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomB
Orange-werknemer

Beste @Anonymous ,

Instellingen > Mobiel Netwerk > Mobiele abonnementen (primair of secundair) > Gesprekken en data > 4G VoLTE Uit/Aan.


Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen