annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bellen via WiFi

Topic gestart op: 09-06-18 01h54

Antwoorden: 10 antwoorden

ekeimes
Gewaardeerd verkenner

Bellen via WiFi

OPGELOST

Sinds 08-06 beschikbaar ! Ik bezit volgens de Orange website een compatibel toestel (iPhone X) en een compatibel abonnement (Koala) en toch is de optie niet zichtbaar/beschikbaar in de instellingen ! Nog iemand ?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
ekeimes
Gewaardeerd verkenner

OPLOSSING : 

Provider Update doen (iOS) :

- Instellingen / Algemeen / Info

- Enkele seconden wachten aldaar ! Als er update is verschijnt er een pop-up waarop je moet reageren om te updaten.

- Vervolgens : Instellingen / Telefoon / onder de hoofding 'Gesprekken' : Bellen via WiFi inschakelen 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
houttbe
Ervaren verkenner

Ik kreeg ook deze pop-up te zien. Orange gecontacteerd, drie kwartier aan de telefoon gehangen en met vijf verschillende support medewerkers gesproken. Niemand die enig idee had waarover het ging... zucht...

0 pluimen
houttbe
Ervaren verkenner

Nu doet hij het! Bedankt Orange!

YannickS
Aspirant scout

Vandaag ook 4 keer met support gebeld

medewerker 1 : mijn systeem ligt plat ... probeert u het opnieuw-> poging 2 ... zelfde medewerker ... wacht ik zoek het voor u uit ... Orange verbreekt verbinding ...

medewerker 2 : ik zoek het even uit ... hier is uw dossiernummer ... zij gaan u terugbellen ... niet dus ...

medewerker 3 : voWifi ? dus u wilt bellen over wifi ? ... ik ga even wat info opvragen ...  resultaat : orange verbreekt verbinding

medewerker 4 : Ah voWifi ... het systeem ligt plat  ... probeert u morgen nog eens ...

Achja morgen nog een keertje zeker ... als kers op de taart krijg je meestal zo nog de vraag ... hebt wel het goede toestel of  ??.. hebt u wel het goede abonnement ... ??

Op zich een leuk product alleen ... Orange zorg dat het werkt en dat uw medewerkers op de hoogte zijn.

Ik heb alle begrip voor kinderziektes maar een degelijke support zou wel op zijn plaats zijn ...

Cdt24801
Wijze
Wijze

Alweer een feature dat door Orange gelanceerd wordt en waar slechts een zeer klein gedeelte van de android gebruikers kan van genieten, net zoals Visual Voicemail.

Valt me zwaar tegen van Orange Man BoosGefrustreerde man

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
ekeimes
Gewaardeerd verkenner

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen