annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De laatste tijd zijn er wel veel storingen hoor

Topic gestart op: 24-06-20 20h41

Antwoorden: 26 antwoorden

Pilchard
Ervaren verkenner

De laatste tijd zijn er wel veel storingen hoor

Ik vind dat er de laatste tijd veel storingen op het netwerk zijn.

Op 1 maand tijd al 3 storingen.

Spijtig dat er voor dat deel geen compensatie gebeurd.

Labels (1)
0 pluimen
26 ANTWOORDEN 26
patrick2
Wijze
Wijze

Ben benieuwd wie erop reageert @Anonymous  maar wel positief natuurlijk want dat is de uitdaging. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Pilchard
Ervaren verkenner

Versta Ik volkomen hoor @patrick2 

Het spijtige is gewoon dat het hier bij me thuis al 4k is uitgevallen op 1 maand waarbij ze een modem swap hebben uitgevoerd nu.

Nadat ze deze hebben uitgevoerd was dit nu de eerste uitval weer.

Wij zijn tevreden van Orange en ik weet dat elk netwerk zijn problemen heeft. Ik had Orange proberen te bellen op de klantendienst maar tevergeefs.

patrick2
Wijze
Wijze

Problemen zijn nooit leuk @Pilchard  en zeker in deze tijd niet. En ja problemen worden opgelost dat weet ik ook en dat je nu al twee keer achter elkaar er mee geconfronteerd wordt is voor niemand fijn. Maar dat was niet de bedoeling van mijn bericht. Ik vraag mij af waarom iedereen zo negatief moet reageren das nergens voor nodig. 

Betreft de klantendienst kan ik weinig van zeggen had ze vanmiddag nog aan de lijn toen werkte het nog. 

Maar ik ben echt wel de laatste die het niet zou begrijpen al die storingen heb zelf bij Telenet gewerkt op de klantendienst technisch ook nog dus begrip heb ik 100% voor deze situatie.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Pilchard
Ervaren verkenner

Dat is een feit @patrick2.

Ikzelf heb ok nog voor Telenet gewerkt dus ik kan me wel inbeelden wat en welk je allemaal over je hoofd krijgt.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Inderdaad @Pilchard . Maar goed daar leer je van en ik weet niet hoe jij het ervaart maar als ik de Tribe posten lees interpreteer ik het anders dan iemand die niet op de klantendienst heeft gewerkt. Ik lees het anders en ik ervaar het heel anders. Maar dat maakt het wel leuker de problemen op te lossen hier en makkelijker te begrijpen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen