annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox: SIM-kaart en abonnement

Topic gestart op: 30-06-22 13h10

Antwoorden: 2 antwoorden

stevesel
Gewaardeerd verkenner

Flybox: SIM-kaart en abonnement

OPGELOST

Begin deze week heb ik een Flybox en bijhorend abonnement besteld.
Gisteren is de Flybox toegekomen, maar daar zat geen SIM-kaart bij. Ik vermoed dat deze apart per post komt? Vandaag zat ze er er nog niet bij.

Daarnaast heb ik per mail een bevestiging van mijn abonnement ontvangen. Daarin staat dat ik een abonnement van 17 eur/maand besteld heb, terwijl ik in werkelijkheid het duurdere abonnement van 22 eur/maand met meer data besteld heb.

Orange klantendienst bellen is onbegonnen werk (alle medewerkers bezet en wachten helpt niet), dus stel ik mijn vraag hier maar.

Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
stevesel
Gewaardeerd verkenner

Via messenger ging het inderdaad een pak vlotter. SIM kaart wordt zoals verwacht enkele dagen later verstuurd per post om fraude te vermijden. En de mail met ivm het abonnement was een standaardmail die niet helemaal klopt.
Conclusie: vlot geholpen via de messenger, maar met een betere communicatie vooraf was dit niet nodig geweest. 
Dank voor de hulp

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
stevesel
Gewaardeerd verkenner

Via messenger ging het inderdaad een pak vlotter. SIM kaart wordt zoals verwacht enkele dagen later verstuurd per post om fraude te vermijden. En de mail met ivm het abonnement was een standaardmail die niet helemaal klopt.
Conclusie: vlot geholpen via de messenger, maar met een betere communicatie vooraf was dit niet nodig geweest. 
Dank voor de hulp

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Je kan de klantendienst ook via messenger bereiken. Dan hoef je niet eindeloos aan de telefoon te wachten plus je hebt een geschreven spoor van uw vraag. Wel soms een dagje geduld hebben, maar het antwoord komt wel.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen