annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox installeren met A-kaart

Topic gestart op: 30-03-20 13h45

Antwoorden: 2 antwoorden

LD
Rekruut scout

Flybox installeren met A-kaart

Dag iedereen, 

Ik wil graag een Flybox installeren. Wanneer ik dit online wil aanvragen, vragen ze het nummer van mijn identiteitskaart. Ik heb een A-kaart, dus tijdelijk verblijf. Dat is de reden waardoor ik geen Flybox kan aanvragen. Kan iemand mij helpen? Ik wil graag Wifi via een Flybox. 

Alvast bedankt!

 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Dag iedereen, 

Ik wil graag een Flybox installeren. Wanneer ik dit online wil aanvragen, vragen ze het nummer van mijn identiteitskaart. Ik heb een A-kaart, dus tijdelijk verblijf. Dat is de reden waardoor ik geen Flybox kan aanvragen. Kan iemand mij helpen? Ik wil graag Wifi via een Flybox. 

Alvast bedankt!

Ugh @LD,

Je kan wel een flybox aankopen in de shops of via de klantendiensten (hierbij zal je je een recto/verso-kopie van je kaart naar het adres id@orange.be).

Totem's zonnegroeten,

Totem

patrick2
Wijze
Wijze

@LD  aangezien je een tijdelijke verblijfskaart hebt kan je deze niet online aanvragen. Ik vrees er ook zelfs voor dat je deze niet in een shop kan gaan halen. Moest je een abonnement willen of iets dergelijks dan zal je moeten kunnen aantonen dat je hier blijft ( vast verblijf en niet tijdelijk ). Misschien kan je wel de flybox aankopen en daar een kaartje aan koppelen maar daar ben ik niet zeker van omdat dat ook weer een abonnement is. Enkel de reden hier achter is dat men niet zeker is of je gaat blijven en of kan blijven. Moest je weg gaan of moeten dan zijn ze bang dat ze hun geld niet krijgen of hebben en is de vraag of je hier terug komt. Vandaar dat het online niet kan maar zodra de shops terug open zijn kan je altijd eens langs gaan en daar de benodigde info vragen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen