annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen 4g en zwak wifi signaal

Topic gestart op: 02-06-21 21h03

Antwoorden: 2 antwoorden

Nickyfcb
Aspirant verkenner

Geen 4g en zwak wifi signaal

Ik heb in mijn woning op verschillende plaatsen geen 4g, ook in de tuin werkt mijn 4g niet en mijn WiFi verbinding valt constant weg. Bij mijn vorige provider (mobile vikings) was dit probleem nog erger want daar kon ik zelfs thuis niet mee bellen of smsen... kan dit opgelost worden want dit is zeer vervelend... alvast bedankt voor eventuele reacties...

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@Nickyfcb goedemorgen,

van mij krijg je deze:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Nickyfcb  

OM het bereik beter te maken of te krijgen zal je eens de klantendienst moeten contacteren. Die kunnen dan bekijken om eventueel iets te doen aan jullie mast in de omgeving om te zien of deze sterker gezet kan worden , lees een beter signaal. 

Vraag ook direct achter een Femtocell dat is een versterker voor je gsm toestellen waarmee je beter bereik kan hebben. 

Voor je wifi zou ik aanraden om eens te kijken of je je wifi kanalen kan verzetten op je router van Orange. Moest dat geen oplossing brengen kan je ook altijd zien of je er eventueel een eigen router neerzet of eventueel een AP ( Accespoint ) die je kan gebruiken in de tuin.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen