Mobiel netwerk
Hoe zit het mobiele netwerk van Orange in elkaar? Informatie over de installatie van nieuwe antennes? Je vindt hier alles wat er te weten valt over het netwerk dat nog verder gaat …
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Dami
Aspirant verkenner

Geen SIM Kaart

Allen

net een flybox besteld maar geen Sim kaart erbij? De hulplijnen weten van niks of verstaan me niet of verbinden mij nogmaals door ...

wat is de oplossing want Orange hervalt in dezelfde fouten als voorheen ... 

mijn teleurstelling is al groot ...

mvg

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
ASSI
Aspirant verkenner

Beste, 

Dezelfde probleem.Laat het maar weten als u iets gehoord van hen hebt.

Heb meermaals gebeld en werd niet doorverbonden met de juiste dienst.

Ik ben erg teleurgesteld, mijn verbruikdata via de gsmabonnement is heel groot.

 

Met vriendelijke groeten  

0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@ASSI  misschien proberen via messenger om contact te zoeken met het webcare team ? denk dat het dan wel wat sneller gaat als dat je moet wachten.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
ASSI
Aspirant verkenner

Bedankt @patrick2 voor uw reactie .Wat bedoelt u met webcare team?

  • Alvast bedankt 
0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@ASSI  de mensen achter messenger ( FB ) of twitter zijn de mensen van het WebCare team. Dus online een berichtje sturen en zij zorgen ervoor dat de juiste vraag bij de juiste dienst komt. Kan zijn dat ze je ook direct kunnen helpen dat ze bepaalde bevoegdheden hebben om als nog het probleem op te lossen.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen