Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Er was enkele uren geleden een internet storing en Orange heeft zich verontschuldigd.
Storing zou nu opgelost zijn; of is er ergens anders ook storing?
Hier stond alles op slot en geen internet.
@Surfer goedenavond, weet niet vanwaar je bent?
Maar voormiddag lag Bocholt er volledig uit.
heb je al de modem en router als je die hebt 10 minuten
de stekker eruit gehaald?
Zet al je toestellen uit.
Na 10 minuten steek je de modem terug in en je router.
Dan wacht je weer een 10 tal minuten.
Dan je toestellen terug opstarten.
Succes hoop dat dit je helpt?
Hier geen problemen gemerkt. Maar bedoel je vast internet of mobiel internet? Omdat je topic geschreven is onder mobiel netwerk.
Internet storing aangekondigd via sms
einde ook aangekondigd
daarna onaangekondigde van hetzelfde
nu ziet het er terug normaal uit
Ik heb dit nu al een aantal dagen, zonder aankondiging niets. Vind het wel jammer want zit veel op mijn 4g hierdoor en ga dan over mijn abonnement door een situatie waar ik niets aan kan doen.
@Dipke goedemorgen,
intussen nog niet in orde?
Zo niet neem dan eens via FB en dan Messenger contact op.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/
Want dat zou inderdaad heel lang zijn, kijk
ook je instellingen van je toestel eens goed na.
Succes.
Hey , @Josette
merci zal zeker contact opnemen.
had paar x proberen bellen maar het was blijkbaar druk.
is ook op mijn televisie dus niet alleen op mijn gsm.
Voor wie dit ooit zou voorhebben met een nieuw toestel of als nieuwe klant : APN instelling wijzigen zoals hier uitgelegd :
en als oude klant zonder nieuw toestel? kan ik iets doen als dit nog eens zo vaak voorvalt?
grtjs
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
5 | |
2 | |
2 | |
2 |