Mobiel netwerk
Hoe zit het mobiele netwerk van Orange in elkaar? Informatie over de installatie van nieuwe antennes? Je vindt hier alles wat er te weten valt over het netwerk dat nog verder gaat …
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Ervaren genezer

Geen internet

Er was enkele uren geleden een internet storing en Orange heeft zich verontschuldigd.

Storing zou nu opgelost zijn; of is er ergens anders ook storing?

Hier stond alles op slot en geen internet.

Labels (2)
12 ANTWOORDEN 12
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@Surfer  goedenavond, weet niet vanwaar je bent?

Maar voormiddag lag Bocholt er volledig uit.

heb je al de modem en router als je die hebt 10 minuten

de stekker eruit gehaald?

Zet al je toestellen uit.

Na 10 minuten steek je de modem terug in en je router.

Dan wacht je weer een 10 tal minuten.

Dan je toestellen terug opstarten.

Succes hoop dat dit je helpt?

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Gewaardeerde genezer

@Surfer 

Hier geen problemen gemerkt. Maar bedoel je vast internet of mobiel internet? Omdat je topic geschreven is onder mobiel netwerk.

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@Surfer 

Internet storing aangekondigd via sms

einde ook aangekondigd

daarna onaangekondigde van hetzelfde

nu ziet het er terug normaal uit

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ik heb dit nu al een aantal dagen, zonder aankondiging niets. Vind het wel jammer want zit veel op mijn 4g hierdoor en ga dan over mijn abonnement door een situatie waar ik niets aan kan doen.

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@Dipke  goedemorgen,

intussen nog niet in orde? 

Zo niet neem dan eens via FB en dan Messenger contact op.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Want dat zou inderdaad heel lang zijn, kijk 

ook je instellingen van je toestel eens goed na.

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Hey , @Josette 

merci zal zeker contact opnemen. 
had paar x proberen bellen maar het was blijkbaar druk. 
is ook op mijn televisie dus niet alleen op mijn gsm.

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@Dipke  goedenavond, suuces ermee.

Ik duim voor je.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

0 pluimen
Highlighted
Leidende verkenner

Voor wie dit ooit zou voorhebben met een nieuw toestel of als nieuwe klant  :   APN instelling wijzigen zoals hier uitgelegd :

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/online-instellen?pagina=device/samsung/p1000-galaxy-tab/...

 

  • Bij Naam, voer Mobiel internet in.
  • Bij APN, voer mworld.be (voor business gebruik iew.be) in.
  • Bij Proxy, voer niets in.
  • Bij Poort, voer niets in.
  • Bij Gebruikersnaam, voer niets in.
  • Bij Wachtwoord, voer niets in.
  • Bij MCC, voer 206 in.
  • Bij MNC, voer 10 in.
  • Bij Verificatietype, kies PAP.
  • Bij APN-type, kies internet.
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

@haelewyn 

 

en als oude klant zonder nieuw toestel? kan ik iets doen als dit nog eens zo vaak voorvalt? 
grtjs 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen