annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen mobiel internet meer na abonnementswijziging!

Topic gestart op: 12-02-21 13h10

Antwoorden: 6 antwoorden

lamporari
Aspirant verkenner

Geen mobiel internet meer na abonnementswijziging!

OPGELOST

Beste, sinds gisteren 11-02-21 hebben ze bij orange automatisch de abonnementen gewijzigd naar GO. Echter sinds gisteren heb ik geen mobiel internet meer. (geen 2g-3g-4g) Ik heb alles al opnieuw ingesteld en meermaals opnieuw opgestart. Na contact met nr 5000 zeggen ze dat dit een algemeen probleem is en dit meteen werd opgelost. Echter al 2 dagen geen connectie met het netwerk. Bellen lukt wel. (maar niet over 4G). Iemand nog dezelfde problemen?

mvg Koen

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@lamporari  

Je kan eens proberen je simkaartje eens uit je toestel te halen en terug in te steken. Doe dit wel met je gsm uit zodat je die dan ook direct kan aanzetten daarna zie eens of dat een verschil maakt. 

Heb zelf ook een omschakeling toen al gedaan , in het begin dat de Go tarieven uitkwamen , maar heb dit nog niet aan de hand gehad. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@lamporari goedemiddag.

Sinds gisteren, Zijn géén 2 dagen hé.

Hier heeft het een volle dag geduurd bij een toestel ander toestel onmiddellijk.

Je krijgt ook deze nog: 

Tagnieuw.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@lamporari  

Je kan eens proberen je simkaartje eens uit je toestel te halen en terug in te steken. Doe dit wel met je gsm uit zodat je die dan ook direct kan aanzetten daarna zie eens of dat een verschil maakt. 

Heb zelf ook een omschakeling toen al gedaan , in het begin dat de Go tarieven uitkwamen , maar heb dit nog niet aan de hand gehad. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


yanaboss
Aspirant scout

Hoe komt het dat als ik 8 gig heb dat ik nu nog 15 dagen moet wachten en dan pas opnieuw 4g krijg 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@yanaboss 

Uw vraag bevat te weinig informatie om u een deftig antwoord te kunnen geven.

Van wanneer tot wanneer loopt uw abo? Mijn abo bvb loopt steeds van de 28ste van de maand tot de 27ste van de maand erop.

Welk type abo heb je? Afgaande op  uw 8 GB data vermoed ik een Go Plus.

Als we die gegevens hebben kunnen we een juist antwoord geven. Wat ik wel al kan meegeven: wanneer uw mobiele data opgebruikt zijn voor het einde van uw vervaldag, ja, dan is het logisch dat je moet wachten tot uw vervaldag om opnieuw verse data te krijgen.

In mijn geval bvb, als ik op de 10de van de maand mijn 8 GB opgebruikt heb, ja , dan zit ik zonder tot de 28ste ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen