Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Beste, sinds gisteren 11-02-21 hebben ze bij orange automatisch de abonnementen gewijzigd naar GO. Echter sinds gisteren heb ik geen mobiel internet meer. (geen 2g-3g-4g) Ik heb alles al opnieuw ingesteld en meermaals opnieuw opgestart. Na contact met nr 5000 zeggen ze dat dit een algemeen probleem is en dit meteen werd opgelost. Echter al 2 dagen geen connectie met het netwerk. Bellen lukt wel. (maar niet over 4G). Iemand nog dezelfde problemen?
mvg Koen
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@lamporari goedemiddag.
Sinds gisteren, Zijn géén 2 dagen hé.
Hier heeft het een volle dag geduurd bij een toestel ander toestel onmiddellijk.
Je krijgt ook deze nog:
Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik op het blauwe woordje.
Je kan eens proberen je simkaartje eens uit je toestel te halen en terug in te steken. Doe dit wel met je gsm uit zodat je die dan ook direct kan aanzetten daarna zie eens of dat een verschil maakt.
Heb zelf ook een omschakeling toen al gedaan , in het begin dat de Go tarieven uitkwamen , maar heb dit nog niet aan de hand gehad.
Hey @patrick2 dit werkt inderdaad! Ik had wel al de simkaart eruit gehaald maar toen stond de gsm nog aan. Dit gaf geen verschil. Nu de gsm afgezet en kaartje uitgehaald en wonder boven wonder werkt dit wel. Super merci!
mvg Koen