annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen netwerk meer

Topic gestart op: 24-09-19 07h05

Antwoorden: 2 antwoorden

KM
Aspirant verkenner

Geen netwerk meer

Ik ben vorige maand overgeschakeld naar Orange. Heb toen mijn nummer geactiveerd. Alles verliep prima. Gisteren ben ik aan het bellen en plots viel telefoon uit en moest ik pukcode ingeven. Sindsdien heb ik geen ontvangst meer en komt er steeds op geen netwerk. Ik kan dus niet meer bellen of sms'en en geen mobiele data gebruiken. Ik heb telefoon reeds verschillende keren uitgeschakeld en heropgestart maar resultaat blijft hetzelfde. Dit is een nieuwe telefoon dus daar ligt het probleem ook niet. Wat moet ik hier aan doen? 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@KM u dienst u simkaart eens te testen in ander toestel . Moest het probleem daar dan niet in zijn ligt het wel aan de gsm maar moest het probleem dan nog altijd zijn ligt het aan de simkaart. In de shop kan u altijd een andere simkaart gaan halen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@KM 

Ik denk dat je best eens de klantendienst contacteert of langsgaat in ee shop. Het zou kunnen dat uw simkaart defect of per vergissing gedesactiveerd is.

Plus, het zou ook nog kunnen dat uw telefoon toch stuk is, ook nieuwe dingen gaan kapot ... Dat kun je zelf testen als je eens even een sim van iemand anders leent en in uw foon stopt. Als die het dan wel doet ligt het niet aan de foon.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen