annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen netwerk, storing.

Topic gestart op: 29-09-20 14h00

Antwoorden: 5 antwoorden

GrimVara
Aspirant verkenner

Geen netwerk, storing.

Sinds een paar uurtjes heb ik geen netwerk, ik kan een sms sturen naar iemand die ook Orange heeft en dit word bezorgd maar voor de rest niets van netwerk. En omdat er geen netwerk is kan ik ook niet op mobiele data. 

De website allestoringen.be meld dat er wel nog andere mensen hiervan last hebben.

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@GrimVara  goedemiddag,

 

Tagnieuw.jpg

Je kan ook hier eens kijken: https://allestoringen.be/storing/orange/kaart/

Trek de modem en touter eens 10 minuten uit.

Ook je toestellen vooledig uitzetten.

Daarna modem en router terug insteken.

Daarna je toestellen, wel ook even wachten met contact proberen maken,

succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
GrimVara
Aspirant verkenner

@Josette Op de site heb ik al gekeken en het veranderd toch wel elke 10 minuten van geen storing tot mogelijk storing. Het heeft niets te maken met mijn router of dergelijken sinds ik niet bij Orange ben voor dat. Ik heb alleen Orange als mobiele provider.  

@haelewyn  Dat zal het wel zijn maar wel een storing die nog steeds bezig is sinds 11 uur 's ochtends... het is nu na vier uur. Heb pas mogelijkheid te bellen in de avond als ik thuis ben jammer genoeg.  

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@GrimVara  dat vertelde je er niet bij hé dat je die

dingen er niet had bij Orange.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Wat de minst leuke storing is, is als het probleem zich voordoet op één antennelocatie. Dan kan het wel eens wat langer duren eer een wisselstuk geplaatst is. 

Dat is inderdaad vervelend.

Daarom is er eigenlijk, sarcastisch gedacht, niets beter dan een lekker grote nationale storing.  Die worden altijd zeer snel opgelost.

 

Leden met de meeste pluimen