annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen ontvangst

Topic gestart op: 11-08-20 20h00

Antwoorden: 17 antwoorden

IC
Gewaardeerd verkenner

Geen ontvangst

Hallo,

Sinds ik overgestapt ben op Orange heb ik slechte of bijna geen ontvangst binnen het ziekenhuis waar ik werk. Bij een telefoon schakelt hij automatisch op antwoordapparaat of is de verbinding zeer slecht .

Dit is uitermate vervelend !

Wat kan de oplossing zijn?

Labels (1)
0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
Chris10
Gewaardeerd verkenner

Zou kunnen Patrick ...  Iphone is reeds een jaar of 3 oud...wel geen intensief gebruik.  Wel raar wanneer ik bellen via wifi afvink, ik bijna geen verlies heb.... wanneer in het terug aanvink, opnieuw veel batterij verbruik... 😞  

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Chris10  dat is normaal he. Hoe meer opties jij aanzet en hoe meer rekenkracht je gsm nodig heeft des te meer stroom die verbruikt. 

Vergelijk het met een laptop die je op batterij gebruikt. Als je enkel een verhaal typt of de gazet leest verbruikt je laptop niks. Als je daarbij ook nog eens muziek luistert dan begint die te verbruiken. Als je ook nog eens andere dingen laat berekenen is je batterij rap leeg. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Chris10  goedemorgen,

is hij dan op dat moment,

niet alle updates aan het binnenhalen? 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Chris10
Gewaardeerd verkenner

Ook al aan gedacht 🙂 Alles up-to-date 🙂

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@IC  als de oplossing van @Cdt24801  niet toereikend is dan kan je ook altijd dit probleem door geven aan Orange zelf. Je kan een bericht sturen via Messenger of Twitter en vertellen in je verhaal waar je zit dus op welke locatie en of ze dit kunnen nakijken. Ook eens rond vragen aan eventuele collega's of die ook Orange hebben en met hetzelfde probleem zitten. Het kan een locatie probleem en de technische dienst kan wel kijken of een versterking van de masten mogelijk is. Dus de frequentie aanpassen of eventueel de frequentie hoger zetten. Moest je Orange benaderen via Messenger of Twitter dan kan dat wel even duren voor je feedback erop krijgt want de technische dienst bekijkt dit eerst grondig na.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen