Mobiel netwerk
Hoe zit het mobiele netwerk van Orange in elkaar? Informatie over de installatie van nieuwe antennes? Je vindt hier alles wat er te weten valt over het netwerk dat nog verder gaat …
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Geen ontvangst

Hallo,

Sinds ik overgestapt ben op Orange heb ik slechte of bijna geen ontvangst binnen het ziekenhuis waar ik werk. Bij een telefoon schakelt hij automatisch op antwoordapparaat of is de verbinding zeer slecht .

Dit is uitermate vervelend !

Wat kan de oplossing zijn?

Labels (1)
0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
Highlighted
Leidende sjamaan

@IC 

Een oplossing zou VoWiFi kunnen zijn, maar daar zijn twee voorwaarden aan verbonden:

1. Er moet in dat ziekenhuis een goede WiFi ontvangst zijn waar jij gebruik van kan maken
  2. En zeker zo belangrijk: uw foon moet geschikt zijn voor VoWiFi bij Orange.

Indien aan deze twee voorwaarden voldaan is, dan is uw probleem opgelost. Zoniet is een minder leuke maar wel efficiënte oplossing een tweede simkaart nemen van een provider die wel een goed signaal heeft binnen in dat ziekenhuis. Je moet dan wel gedurende uw dienst daar uw Orange nummer forwarden naar dat tweede nummer. Allemaal minder handig, maar het is een oplossing.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@IC  als de oplossing van @Cdt24801  niet toereikend is dan kan je ook altijd dit probleem door geven aan Orange zelf. Je kan een bericht sturen via Messenger of Twitter en vertellen in je verhaal waar je zit dus op welke locatie en of ze dit kunnen nakijken. Ook eens rond vragen aan eventuele collega's of die ook Orange hebben en met hetzelfde probleem zitten. Het kan een locatie probleem en de technische dienst kan wel kijken of een versterking van de masten mogelijk is. Dus de frequentie aanpassen of eventueel de frequentie hoger zetten. Moest je Orange benaderen via Messenger of Twitter dan kan dat wel even duren voor je feedback erop krijgt want de technische dienst bekijkt dit eerst grondig na.

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Op plaatsen met weinig ontvangst (zoals bij mij thuis) kun je op je smartphone bij instellingen “bellen via WiFi “ aanvinken... bij weinig bereik schakelt hij naar de optie... werkt perfect bij mij 👍

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@IC  goedemorgen,

mag ik vragen of je de oplossingen hierboven gelezen hebt?

En of je probleem erlmee opgelsot is geworden, zoja gelieve

dan de oplossing aan te vinken als opgelost.

Dank U.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Het enige nadeel is dat dit blijkbaar enorm veel van mijn batterij vreet ...??? Nog iemand die dit reeds ondervonden heeft?

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Chris10  heb hier totaal geen enkele ervaring mee dat dit aan je batterij zit. Nee kan niet delen in die mening ik gebruik twee gsm toestellen ook alle twee bellen via wifi maar geen probleem met de batterij. Misschien is je batterij of je toestel al wat verouderd waardoor je het misschien ondervind. 

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Hi iedereen,

Tot op heden geen oplossing ook niet via wifi versterker.

We zoeken verder 

Inge

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@IC  heb je het advies opgevolgd wat ik je gegeven heb? Dus bericht doen via Messenger of Twitter en het aangeven bij Orange dat er zo een slecht ontvangst is? Ze geven dat door aan de technische dienst en die bekijken dan wat er veranderd kan worden. Voor hetzelfde geldt hebben ze een Business oplossing om het probleem op te lossen of kunnen ze de mast aanpassen kwa frequentie. 

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Hi , dit weekend zal ik bellen naar orange en hun probleem voorleggen .

Kan ik ev dit ook in winkel voorleggen?

Alvast bedankt voor info

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen