annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen service

Topic gestart op: 09-02-21 07h23

Antwoorden: 11 antwoorden

Sveke
Leidende verkenner

Geen service

Goedemorgen! Heb jullie hulp nodig. Sinds gisteren verschijnt er op mijn smartphone ‘Geen service’. Ik kan dus niet meer bellen en berichten sturen/ontvangen. Enkel via WiFi kan ik op het internet. Als ik naar mijn instellingen ga en kies voor mobiel netwerk staat er niks. Er verschijnt wel een pop-up waarin vermeld wordt dat er een update vereist is om mijn mobiele data terug te kunnen gebruiken.Gisteren heb  ik een paar uur bezig geweest om de nieuwe update te installeren. Maar nog steeds geen service Mijn Sim kaart werkt wel bij de smartphone van mijn man. Iemand enig idee wat het probleem is? Groetjes Sveke

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Cdt24801
Wijze
Wijze

Probeer eens het omgekeerde: de sim van uw man in uw foon

Als dat ook niet werkt, is het de simkaartlezer van uw foon die defect is.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sveke
Leidende verkenner

@Cdt24801 Dat zal ik vanavond zeker eens proberen.  Als het zo zou zijn, zal ik een nieuwe smartphone moeten aanschaffen. 😔

patrick2
Wijze
Wijze

@Sveke  

Wat is het resultaat als je de simkaart van je man in jou toestel probeert ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Sveke 

Je zou de eerste niet zijn. Mijn madam heeft exact hetzelfde voorgehad.

De oude foon dient nu nog met allerhande spellekes erop voor de kleinkinderen. Via WiFi uiteraard. Bellen gaat sowieso niet meer. En als je hem op vliegtuigstand zet zit dat ding niet voortdurend te klagen dat er geen sim inzit.

Na het aan,zetten van de vliegtuigstand wel niet vergeten van de WiFi terug aan te zetten, die wordt automatisch mee uitgeschakeld.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Sveke  

Dus je simkaart werkt wel in een ander toestel maar niet in dat van je zelf ? 

Heb je het toestel ook al eens geheel gereset ?  Dat betekend wel dat je alles er af haalt dus je apps je instellingen alles wat je maar ooit erop en ingesteld hebt.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen