annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen verbinding met wifi

Topic gestart op: 23-08-19 23h43

Antwoorden: 3 antwoorden

ENM99
Aspirant verkenner

Geen verbinding met wifi

Hallo! Ik geraak de laatste week zowel thuis, als op school, niet meer op wifi via mijn telefoon. Via m'n laptop lukt dit wel gewoon. Ik heb hem al meerdere keren aan en uit gezet, de verbinding volledig verbroken met de wifi en terug ingesteld en zowat elke tip die ik online kreeg. Toch blijft dit niet lukken... Kan dit liggen aan Orange, of aan mijn telefoon zelf? Heb even geen tijd om ermee naar de Orange-store te gaan, dus ik probeer eerst even hier te polsen. Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@ENM99  welke fout melding krijgt u ? kan ook eens proberen om de netwerken eens te vergeten en dan geheel opnieuw te beginnen met in te loggen. Dus eerst het netwerk terug zoeken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
ENM99
Aspirant verkenner

Hoi! Bedankt voor je antwoord!

Soms blijft hij gewoon minutenlang op 'verbinden' staan, en vervolgens niets meer. Ofwel komt er "authenticatieprobleem" te staan, ofwel staat er "verbonden, geen internet". 

De netwerken vergeten en opnieuw beginnen heb ik ook al geprobeerd, maar haalde jammergenoeg niets uit.

TomN
Orange-werknemer

Hey @ENM99

Heb je de modem ook al eens herstart?  Dit kan soms soelaas bieden.

(Ik neem aan dat wanneer je zegt "ik heb hem al enkele keren herstart" je het over je laptop hebt.)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen