annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gezocht Femtocell

Topic gestart op: 22-05-22 15h21

Antwoorden: 7 antwoorden

evidesmedt
Aspirant verkenner

Gezocht Femtocell

OPGELOST

gezien de voorraad problemen van de Femtocell, probeer ik hier eens te polsen of iemand eentje heeft die hij/zij niet meer gebruikt. Ik heb geen/ héél slecht bereik in mijn nieuwbouwappartement. Had een Femtocell aangevraagd, maar wegens de chip problemen geen voorraad en vermoedelijk gaat dit ook lang duren. zijn er mensen die eentje hebben en deze toevallig van de hand willen doen? 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@evidesmedt 

Om hier een Femtocell te vragen is niet mogelijk

De Femtocell zal namelijk op je naam en adres aangevraagd worden en ook daarop geïnstalleerd worden. Dus je kan geen 'gebruikte' Femtocell zomaar aannemen en die mee pakken naar jou adres. 

Alles wordt onder jou naam en je adres aangevraagd daarna in het systeem geïnstalleerd en dan is die officieel op jou woon adres in bedrijf. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@evidesmedt 

Om hier een Femtocell te vragen is niet mogelijk

De Femtocell zal namelijk op je naam en adres aangevraagd worden en ook daarop geïnstalleerd worden. Dus je kan geen 'gebruikte' Femtocell zomaar aannemen en die mee pakken naar jou adres. 

Alles wordt onder jou naam en je adres aangevraagd daarna in het systeem geïnstalleerd en dan is die officieel op jou woon adres in bedrijf. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
evidesmedt
Aspirant verkenner

Dag Patrick2, bedankt voor je antwoord. ik was hier niet op de hoogte van. dan zal het wachten worden ..

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@evidesmedt 

Op zich kun je dat niet weten en vragen staat altijd vrij natuurlijk 😀

Het zou idd makkelijk zijn om aan iemand een 'gebruikte' te vragen en daarmee verder te gaan. Maar jammer genoeg is die mogelijkheid er dus niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen