annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gezocht Femtocell

Topic gestart op: 22-05-22 15h21

Antwoorden: 7 antwoorden

evidesmedt
Aspirant verkenner

Gezocht Femtocell

OPGELOST

gezien de voorraad problemen van de Femtocell, probeer ik hier eens te polsen of iemand eentje heeft die hij/zij niet meer gebruikt. Ik heb geen/ héél slecht bereik in mijn nieuwbouwappartement. Had een Femtocell aangevraagd, maar wegens de chip problemen geen voorraad en vermoedelijk gaat dit ook lang duren. zijn er mensen die eentje hebben en deze toevallig van de hand willen doen? 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@evidesmedt 

Om hier een Femtocell te vragen is niet mogelijk

De Femtocell zal namelijk op je naam en adres aangevraagd worden en ook daarop geïnstalleerd worden. Dus je kan geen 'gebruikte' Femtocell zomaar aannemen en die mee pakken naar jou adres. 

Alles wordt onder jou naam en je adres aangevraagd daarna in het systeem geïnstalleerd en dan is die officieel op jou woon adres in bedrijf. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

Het is inderdaad niet de voorziene procedure, maar als Orange akkoord is om een transfer te doen is dit wel een goede manier om er eentje te vinden hé😉

Uiteraard, @evidesmedt , eerst Orange raadplegen EN de kwalificatieprocedure doorlopen. Het is niet omdat jij zegt dat je geen /slechte ontvangst hebt dat je ook zomaar een FemToCel gaat krijgen. De situatie op uw woonplaats wordt effectief ernstig nagegaan. Niet bij u thuis binnen, geen paniek, de omgeving en de naburige zendmasten worden nagegaan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


evidesmedt
Aspirant verkenner

er is een dossier lopende bij orange en de aanvraag is goedgekeurd. ze hebben er gewoon geen op stock, en volgens medewerker kan nog een tijdje duren. ik dacht misschien kan ik via iemand eentje te pakken krijgen en kunnen ze idd een soort van transfer doen. ( want ik vrees zelfs dat dit nog heel lang kan aanslepen) de medewerker zei dat als ze binnen kwamen ik auto eentje ging opgestuurd krijgen ...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@evidesmedt 

Als dat klopt (die info hadden we nog niet van u) dan zou je inderdaad langs deze weg eens kunnen polsen of iemand zijn/haar FemToCel niet meer nodig heeft en aan u wil overdragen. Dan is het natuurlijk nog afwachten of de administratie van Orange hierin gaat meespelen ...

Veel succes ermee 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@evidesmedt  goedenavond,

deze krijg je ook nog:

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen