annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Home Flybox 150 GB Op een varende boot???

Topic gestart op: 21-06-21 12h48

Antwoorden: 3 antwoorden

Boot
Aspirant verkenner

Home Flybox 150 GB Op een varende boot???

Kan ik met de Flybox (nog niet in bezit), mij verplaatsen en mijn ontvangst (internet) blijven ontvangen??

 

wij wonen op een boot, en verplaatsen ons soms eens

 

is er ook ontvangst (roaming) in het buitenland (Nederland)

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Boot  

Nee het is niet meer mogelijk kom je Flybox mee te verplaatsen naar een ander 'adres'. Je kan deze enkel gebruiken op een vast adres. Op een boot om mee te varen gaat dus denk ik ook niet lukken aangezien het op een vast adres geïnstalleerd dient te worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Boot
Aspirant verkenner

Bedankt voor uw antwoord

dat is dan erg spijtig, maar dit is dan wel volle discriminatie vanwege orange 😡

en voor orange, geen nieuwe klant dus

👎

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Boot 

Een Flybox is bedoeld om thuis te gebruiken.  Zeker niet om roaming te doen.

Een paar van de voorwaarden hier Home Flybox: 150 GB data voor 20€/maand | Orange België

Het gebruik van de Flybox is beperkt tot één adres. Het is dus niet mogelijk om de dienst op een of meer andere adressen te gebruiken. De klant verbindt zich ertoe zijn Flybox-abonnement niet op verschillende adressen te gebruiken. Indien de Klant zich niet aan deze regel houdt, kan Orange de dienst onderbreken.

Het gebruik van mobiel internet in het buitenland is niet toegelaten met deze tariefformule. Bijgevolg wordt het gebruik ervan in het buitenland geblokkeerd.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen