Mobiel netwerk
Hoe zit het mobiele netwerk van Orange in elkaar? Informatie over de installatie van nieuwe antennes? Je vindt hier alles wat er te weten valt over het netwerk dat nog verder gaat …
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik blijf maar facturen ontvangen zelfs na opgezegd

Topic gestart op: 18-11-20 07h10

Antwoorden: 7 antwoorden

nicoderick
Aspirant verkenner

Ik blijf maar facturen ontvangen zelfs na opgezegd

OPGELOST

In contact komen met jullie is bijzonder moeilijk blijkbaar, via contactcenter 5000 dan krijg je onvriendelijk personeel aan de lijn die je toch niet verder kan helpen.

Op 3 augustus laatstleden werd mijn contract stopgezet op mijn vraag.

Sindsdien blijf ik maandelijks aanrekeningen ontvangen welke ik betaalde. Ik ben dit stilaan kotsbeu !! Ik blijf niet betalen voor een dienst of nummer welke ik niet meer in gebruik is. Als ik de domiciliering stopzet zoals me reeds telefonisch werd aangeraden dan krijg ik aanmaningen en komen er kosten bij, schrijf ik over dan ontvang ik een maand later weer een factuur.... Ik heb het echt wel gehad met jullie praktijken.

Ik hoop op een spoedige oplossing en op contact van jullie zoniet ben ik genoodzaakt de ombudsdienst voor telecom nogmaals te contacteren en via daar dit op te lossen.

Graag reactie van orange

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Leidende sjamaan

@nicoderick  goedemorgen,

het heeft géén zin hier gal te komen spuwen, wij zijn net als jij klant. En proberen

iedereen te helpen. 

Je kan via Messenger van FB je bericht plaatsen bij Orange.

En hier kan je ook eens lezen gaan:

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/De-hulppagina-voor-iedereen/m-p/83894#M9...

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
nicoderick
Aspirant verkenner

Bedankt allemaal voor de antwoorden.

Ik had schriftelijk geen bevestiging ontvangen dat het nummer/abo was opgezegd.

Ik heb deze ochtend zoals Jossette schreef via email contact opgenomen met orange, het zou nu in orde moeten zijn volgens hun...

Josette
Leidende sjamaan

@nicoderick  bedankt voor je antwoord dan mag

deze topic als opgelost aanvinken als je zin hebt.

Nog een fijne avond.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@nicoderick  het is niet de bedoeling dat je hier open en bloot je gsm neer zet. Ik ga dan ook moeten vragen dat dit verwijderd gaat kunnen worden want het is een openbaar forum waar iedereen mee leest en dan heb ik het niet enkel over ons. Als het in verkeerde handen valt heb je prijs vandaar dat ik je informatie en je post ga laten aanpassen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Joery_dw
Gewaardeerde genezer

@nicoderick 

Heb je bevestiging gekregen dat je nummer is opgezegd? Toen ik mijn oude nummer had opgezegd kreeg ik via de post een bevestiging. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen