annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet bereikbaar onder 4G

Topic gestart op: 18-06-21 16h56

Antwoorden: 3 antwoorden

stevenbiesmans
Aspirant verkenner

Niet bereikbaar onder 4G

Hey,

mijn vrouw heeft de laatste weken problemen met bereikbaarheid op het Orange netwerk. Als het toestel op 2G/3G/4G auto geplaatst wordt in de netwerksettings, is zij niet bereikbaar en kan ze niet bellen. Zet je het toestel op 2G/3G auto is zij perfect bereikbaar en kan ze zelf ook bellen.

Iemand een idee of hetzelfde al meegemaakt?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@stevenbiesmans  

Heeft ze dit probleem dan enkel thuis of is dit op verschillende plaatsen? bijvoorbeeld op verplaatsing naar het werk of op het werk of in de stad? 

Ook al eens geprobeerd de gsm te herstarten? en zijn er ook problemen met eventuele mobiele data?

Wat heb je nog geprobeerd om het opgelost te krijgen ? wat voor toestel word er gebruikt? 

Veel vragen maar je geeft ook te weinig informatie om voor ons verder mee te kunnen denken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
stevenbiesmans
Aspirant verkenner

Probleem is overal van zodra je 4g ook activeert op het toestel. Je hoort ook geen beltoon, is dadelijk voicemail en zelf kan ze ook niet bellen. Komt direct gesprek beëindigd op het display. Het is een 2 tal weken geleden begonnen. Toestel is Fairphone 3 (Android) en werd al meerdere malen herstart. Ook al vliegtuigmodus geactiveerd maar haalt niets uit. Geen probleem met dat op 4g. Heb ook de instellingen rond volte al gecheckt en die staan uit. Als ik die aanzet blijft het issue van kracht. Enige wat helpt is enkel 2g of 3g toelaten en direct is ze terug bereikbaar. Vermoed dat er iets misloopt met de authenticatie in het HLR van Orange.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@stevenbiesmans  

Dat kan die mogelijkheid is inderdaad daar. Enkel kunnen wij dat niet controleren omdat we die technische ondersteuning niet kunnen geven. Probeer eens de simkaart van je vrouw in jou toestel en kijk dan nog eens of het probleem zich voordoet. Als dat zo is , dus het probleem blijft , zou ik eens bellen met de klantendienst of via Messenger op Facebook sturen. Weet dat je bij het laatste enkel bericht moet doen en niet aan de lijn moet wachten. Ben via die weg al goed geholpen geweest. 

Maar zou eerst eens proberen de simkaart in een ander toestel dan ben je zeker. Kan ook zijn dat er een probleem is aan het toestel zelf ondanks de 4G mobiele data wel werkt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen