annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe sim kaart activeren

Topic gestart op: 10-08-21 01h14

Antwoorden: 3 antwoorden

zeekind
Aspirant verkenner

Nieuwe sim kaart activeren

Ik ben al 8 jaar klant bij Orange, vorige weel bestel ik een nieuwe smartphone van Samsung bij jullie voor 9 euro en neem ook nog een duurder abo go plus hiervoor, en dat was in orde , de smartphone had ik snel maar mijn simkaart paste niet dus ik bestel online een nieuwe , vandaag aangekregen en heb de uitleg in de brief juist gevolgd, ook de codes om mijn nieuwe simkaart te activeren  maar ik kreeg al 3 x de melding kan de aanvraag niet voldoen, echt leuk, en nu dacht ik ik steek gewoon mijn oude simkaart in mijn oude smartphone en dan ben ik toch bereikbaar , en mijn vorig abo is nog betaald maar neen geen bereik, dus ik kan niet bellen enkel noodoproepen , wat is dit nu ???? en ik zie net als ik morgen met de hele boel naar een orangeshop ga ik ook nog eens 10 euro mag geven om alles in te stellen, en nu kan ik ook nog eens iemand zijn gsm lenen om naar de helpdesk te bellen, heb veel zin om alles op te zeggen, en ik zet dit op dit forum omdat ik nergens geen directe email kan sturen naar jullie, is ook nog zoiets !!! graag een oplossing 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@zeekind  goedemiddag, ben je eruit of heeft een van deze

antwoorden je geholpen?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@zeekind  

Als je hiervoor alles moet opzeggen is het wel wat ver gezocht want dan had ik alles al opgezegd omdat ik dit ook al aan de hand heb gehad. 

Gewoon rustig blijven en bel naar het het nummer , +32 2 745 95 00 , wel even met iemand anders zijn toestel. Dan kan je via die weg je simkaart actief maken , bij mij was het in 5 minuten in orde. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@zeekind goedemorgen,

je mag dat allemaal hier neerzetten, maar wij kunnen je ook niet verder helpen,

zijn zelf ook klanten. Wel heel erg dat te moeten lezen. Heb je met je nieuwe

simkaart je telefoon eens volledig afgezet en een even wachten, daarna terug volledig

laten opstarten? Het kan tot 24 uur duren en het is de bedoeling dat u een sms krijgt en dat uw nieuwe simkaart dan actief is. 

Je kan als hij het nu nog niet doet even via FB-Messenger een bericht kunnen  sturen:

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

 

Verder succes.

Tagnieuw.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen