annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

OnePlus volte ondersteuning

Topic gestart op: 29-03-20 13h40

Antwoorden: 34 antwoorden

Ronny2010
Aspirant verkenner

OnePlus volte ondersteuning

  • Als trouwe orange klant hoop ik van harte dat Orange volte en vowifi op de OnePlus toestellen gaat ondersteunen. Tot nu toe is Orange de enige provider die OnePlus toestellen minder ondersteuning biedt. 
Labels (1)
34 ANTWOORDEN 34
MustafaY
Leidende genezer

Hallo @anneliesdb,

Het is een bericht van een jaar geleden. 

Een lijst met de compatibele smartphones vind je hieronder: 

VOLTE

Groetjes,
Mustafa

 

0 pluimen
StefaanDB
Aspirant verkenner

Aub Orange VoLTE op jullie netwerk voor de Oneplus toestellen (8t).  Het kan wel op de Oppo's, die in België bijna niet worden gebruikt. 

0 pluimen
graffitibeats
Gewaardeerd verkenner

Eureka! Ik heb een workaround gevonden om het wel werkend te krijgen. Let op je neemt wat risico met deze aanpassingen, er is dus een kans dat je smartphone permanent defect raakt als je de verkeerde handelingen doet.

Met de APK's (EngineerMode V1.01.0.171117173719.25c8842 en OnePlusLogKit 1.0 (Android 9.0+)) te gebruiken van deze post:

https://forum.xda-developers.com/t/guide-volte-and-vowifi-enabler-repost-and-tested.3864029/

En dan de instellingen forceren van deze post:

https://forum.xda-developers.com/t/guide-volte-vowifi-working-for-german-carriers.3817542/

satsurfer
Veteraan verkenner

@graffitibeats mss. vermelden welk toestel je hebt? 🤔 Met mijn OP8 pro lukte het alvast niet. Maar er zou eerstdaags een update komen van OP. Hopelijk terug werkend.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@graffitibeats 

Fijn dat je een oplossing gevonden hebt. En nog fijner dat je ze hier deelt zodat anderen in dezelfde situatie ze ook kunnen gebruiken.

Bedankt, dat is de goede spirit van Tribe !! 👍

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen