annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Online nieuwe simkaart gekocht, geen netwerk.

Topic gestart op: 04-07-20 01h39

Antwoorden: 17 antwoorden

Tiptronic
Ervaren verkenner

Online nieuwe simkaart gekocht, geen netwerk.

Ik heb dus een gloednieuwe simkaart, maar ik kan het niet gebruiken. Je zou denken dat ik direct een vervanging zou krijgen..

 

Ik ben sinds 01/06 bezig met dit probleem. Ze gingen eerst onderzoeken wat het probleem was en zo nodig een nieuwe sim sturen. 

Ofwel 'Ze zijn bezig met uw dossier'.. of 'welke simkaart, waar heeft u die gekocht?' Hupla eens totaal opnieuw vertellen. En 'ze zijn weer bezig met het dossier..' we zijn ruim een maand verder en ik heb niet het gevoel dat ik een vervanging ga krijgen. 

Dit zou toch niet kunnen...

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tiptronic 

Bedankt om uw wedervaren hier te delen opdat anderen  in gelijkaardige situatie er hun voordeel kunnen mee doen.

Langs de ene kant is het positief dat het mysterie eindelijk ontrafeld en opgelost is, maar langs de andere kant is het parcours dat doorlopen werd om tot deze oplossing te geraken verre van ideaal en vlekkeloos te noemen. Een (kleine) compensatie van Orange uit zou hier wel op zijn plaats zijn. En intern een onderzoekje hoe zoiets in godsnaam mogelijk is ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Tiptronic  bel eens naar het nummer +32 2 745 95 00 daar kan je je simkaart laten activeren. Ik had ook een foutmelding toen om een simkaart te activeren maar via dat nummer was in 5 minuten alles opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tiptronic
Ervaren verkenner

Hey Totem, ik krijg deze resultaat na ik mij simnummer en email invul :

Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Tiptronic  schreef:

Hey Totem, ik krijg deze resultaat na ik mij simnummer en email invul :

Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?


Als je graag wil dat Totem uw bericht leest en daar ook een bericht van krijgt moet je een apestaartje ("@" dit dus) voor zijn naam zetten. Dat noemen we "mentionen". Als je dat apestaartje ingeeft verschijnt er trouwens vanzelf een lijst van alle personen die reeds in deze thread iets gepost hebben, je hoeft die dan enkel nog aan te klikken. Als je dat goed gedaan hebt staat de combinatie apestaartke en naam in het blauw: @Totem 

Bij deze is Totem dus gementioned en zal hij een berichtje daarover krij

gen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Tiptronic  heel vervelend wat er gebeurd allemaal. Zoals reeds aangegeven is het voor ons niet simpel iets te doen aangezien wij ook klant zijn en geen medewerkers. 

Je kan altijd je toestel eens herstarten om te zien of je netwerk krijgt. Maar anders denk ik dat je moet wachten tot je dossier behandeld is. Je kan wel vragen natuurlijk dat ze deze simkaart deactiveren en dat je naar een shop gaat voor een sim swap. Maar je moet dat echt vragen want daar kan ik niks op zeggen. Waarom ben je niet meteen van de eerste keer naar een shop gegaan ? Het staat vrij om je simkaart te testen in een ander toestel en indien niet werkt kan je een nieuwe simkaart halen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen