annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ontvangen gesprekken en second call

Topic gestart op: 26-10-20 13h04

Antwoorden: 10 antwoorden

haelewyn
Leidende verkenner

Ontvangen gesprekken en second call

OPGELOST

De laatste tijd (weken) heb ik al meerdere keren problemen gehad dat ik gesprekken niet ontvang.
Ik was beschikbaar, had ontvangst, maar toch kwam de oproeper op de voicemail terecht.

Ook second calls heb ik al gemist waarbij het tweede gesprek op de voicemail kwam.

Second call is actief en werkt normaal gezien wel.

Ik denk aan een overbelasting van een antenne maar dan zou het systeem me normaal gezien al preventief op een andere antenne moeten schakelen.

Nog iemand last mee ?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
haelewyn
Leidende verkenner

Voila... Opgelost voor mijn part.
Niet de fout van Orange.
Ik heb bij mijn correspondent, waarvan ik me herinnerde dat zij één van de oproepen gedaan had die niet terecht kwamen, nagevraagd of er iets veranderd was bij haar.
Ze vertelde me dat ze tegenwoordig belt met anoniem nummer omdat ze voor het werk nogal wat mensen moet bellen waarvan ze geen telefoon wil terug krijgen.

Op toestelniveau staat anonieme oproepweigering bij mij actief.
Opgelost.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@haelewyn  tot zo ver heb ik zelf geen problemen ondervonden. Het zou natuurlijk ook nog een routering probleem kunnen zijn bij de betreffende beller. Dus deze belt jou op maar wegens een probleem op de routering komt deze op je voicemail terecht. 

Heb je dit gemerkt bij verplaatsing of is dit altijd op een plaats waar je woont of werkt ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


haelewyn
Leidende verkenner

Het doet zich thuis voor. Goede ontvangst. Een keer stond ik in de tuin.
Van twee gemiste oproepen weet ik dat het van dezelfde beller komt. De rest ben ik vergeten.

De persoon die op de VM terecht komt kon me eerder wel succesvol bellen maar ik heb geen idee of ze bv van provider veranderd is ... ofdat er een probleem is met bepaalde operatoren zoals onlangs met SMS.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@haelewyn  dan zou ik de nummers eens noteren en dit doorgeven via de klantendienst of Facebook Messenger  of Twitter. Bij die nummers het uur en de datum noteren en dan kan Orange zien samen met de betreffende provider of er iets mis gaat. Ze kunnen perfect zien hoe een call binnenkomt en hoe de routering gaat bij zo een call. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Voila... Opgelost voor mijn part.
Niet de fout van Orange.
Ik heb bij mijn correspondent, waarvan ik me herinnerde dat zij één van de oproepen gedaan had die niet terecht kwamen, nagevraagd of er iets veranderd was bij haar.
Ze vertelde me dat ze tegenwoordig belt met anoniem nummer omdat ze voor het werk nogal wat mensen moet bellen waarvan ze geen telefoon wil terug krijgen.

Op toestelniveau staat anonieme oproepweigering bij mij actief.
Opgelost.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@haelewyn 

Dat heb ik ook zo, anonieme bellers worden linea recta naar de voicemail gestuurd, mijn foon gaat zelfs niet over.

Wie mij echt moet hebben spreekt dan wel iets in en ik bel terug.

De reden? Omdat die dienst "bel mij niet" voor geen meter werkt, om de haverklap telemarketeers aan de lijn. 9/10 met een anoniem nummer. En daar heb ik nu geen last meer van.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen