annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ontvangst

Topic gestart op: 09-04-20 11h59

Antwoorden: 5 antwoorden

Steven1973
Gewaardeerd verkenner

Ontvangst

Hier in kruisen postcode 9770 kan de ontvangst wel stukken beter na 20 jaar klant zouden ze er toch wel iets mogen aan doen vind ik.

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
NelsonM
Orange-werknemer

Hier in kruisen postcode 9770 kan de ontvangst wel stukken beter na 20 jaar klant zouden ze er toch wel iets mogen aan doen vind ik.

Hallo @Steven1973,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Steven1973  er zijn een aantal manier om je ontvangst te verbeteren. Nu gaat het er ook om of je de ontvangst binnenhuis bedoeld of buitenhuis. 

Moest het binnenhuis een probleem zijn kan je verschillende dingen doen. Je hebt eventueel VoWifi , dus bellen over Wifi ( moet je wel een compatibele gsm voor hebben ) bekijk deze link  . Je kan ook de klantendienst bellen en eens bekijken of het signaal sterker gezet kan worden , zo niet dan kan je vragen achter een Femtocell. Ik heb deze ook voor in huis en werkt perfect. Het is een zender ( kleine mini mast ) die er voor zorgt dat je signaal uitstekend is en je kan bellen. Deze kan je dan bestellen en zal per post op worden gestuurd. De femtocell ondersteund enkel de 3G functie om te bellen en is niet gemaakt voor internet te gebruiken. ( 4G ) 

Moest het binnenhuis goed zijn en je hebt buiten een probleem dan kan je ook de klantendienst bellen en een dossier laten aanmaken. Deze moeten bekijken wat het probleem kan zijn en misschien zijn er eventuele klanten meer die hetzelfde probleem ervaren. Maar dit is wel voor buitenhuis want binnenhuis is klant afzonderlijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Steven1973
Gewaardeerd verkenner

Hallo Patrick het is meestal binnen dat hij wegvalt. Maar buiten ook. Heb al eens gebeld daarvoor en ze zeiden dat ze het wisten. Maar blijkbaar nog niets aan gedaan.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Steven1973  oke voor buiten , dus de regio dat kan wel ff duren. Het is niet zomaar de mast sterker zetten ze moeten wel rekening houden met verschillende factoren. 

Voor binnen zou je dan al eens kunnen vragen achter die FemtoCell of zoals ik al zei kijk eens of je VoWifi kan gebruiken. Druk op die link en dan kan je die info eens lezen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen