annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overdracht mobistar naar orange

Topic gestart op: 26-03-21 13h18

Antwoorden: 3 antwoorden

light3n
Aspirant verkenner

Overdracht mobistar naar orange

OPGELOST

Een aantal jaar geleden is mobistar in Orange veranderd. Mijn tarief was bij mobistar een herlaadkaart met 4000 sms'en 15 euro en onbeperkt op Facebook en Twitter. Na de verandering was ik verplicht over te stappen naar een ander tarief, maar zou de voordelen van Facebook en Twitter behouden. Dit is niet gebeurd en volgens Orange klantendienst kon dit niet en bestond deze voordelen ook niet.

 

Nog iemand hetzelfde meegemaakt?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@light3n 

Dat klopt, mijn dochter heeft dat ook meegemaakt. En inderdaad, die niet-meetellende berichten op facebook en aanverwanten, dat was weg, verdwenen. Wat de klantendienst u nu gezegd heeft is dus correct. Met de overgang zijn die voordelen ook verdwenen.

Wie u destijds iets anders vertelde zat er dus naast, onwetend of moedwillig, dat laat ik in het midden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 Die herlaadkaart noemde Tempo Text , heb ik ook nog gehad vroeger , maar nu heb je Tempo Giga wat eigenlijk beter is dan Tempo Text .

 

Groeten,

bigMODDER

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@light3n 

Dat klopt, mijn dochter heeft dat ook meegemaakt. En inderdaad, die niet-meetellende berichten op facebook en aanverwanten, dat was weg, verdwenen. Wat de klantendienst u nu gezegd heeft is dus correct. Met de overgang zijn die voordelen ook verdwenen.

Wie u destijds iets anders vertelde zat er dus naast, onwetend of moedwillig, dat laat ik in het midden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@light3n  

Zelf heb ik het niet meegemaakt aangezien ik enkel met een abonnement zit maar heb er nog al over gelezen hier. 

Het was inderdaad zo dat bij Mobistar een herlaadkaart was met onbeperkt Facebook en twitter en Netlog zat er ook bij. Ik dacht zelfs dat het Tempo tekst hete die herlaadkaart. 

Bij de omschakeling naar orange hebben deze kaarten nog een tijdje bestaan maar na verloop van tijd zijn deze allemaal omgezet naar de nieuwe tempo herlaadkaarten. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen