annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met bellen via wifi

Topic gestart op: 09-10-19 12h42

Antwoorden: 4 antwoorden

StefaanB
Aspirant verkenner

Problemen met bellen via wifi

OPGELOST

Heeft iemand een idee waarom "Bellen via wifi" wel bij me thuis werkt maar niet op locatie?

Met "op locatie" bedoel ik op m'n werk of bij familie.

Op locatie ben ik ook telkens met wifi (Telenet) verbonden maar toch krijg ik niet "Orange B Wifi" links bovenaan m'n iphone (13.1.2) te zien. 

Labels (4)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@StefaanB  maar als u kijkt op locatie staat er dan ook bellen via wifi aan ? Het is zo gemaakt dat men overal via wifi zou kunnen bellen daar dient het voor. U zegt gebruik te maken van Telenet , als u bent verbonden met een hotspot onderweg of in de stad ziet u dan wel Orange B wifi staan? Eventueel een herstart van de gsm heeft u dat al eens geprobeerd?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@StefaanB  is de gsm dan ook daadewerkelijk verbonden met de wifi en niet de 4G . Als u eens bij de instellingen kijkt staat dan bellen via wifi aan? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
StefaanB
Aspirant verkenner

Ja, ik ben dan ook daadwerkelijk met wifi verbonden.

Aan de instelling kom ik niet: bellen via wifi staat altijd aan, zowel thuis als op locatie.

locatie.pngthuis.png 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@StefaanB  maar als u kijkt op locatie staat er dan ook bellen via wifi aan ? Het is zo gemaakt dat men overal via wifi zou kunnen bellen daar dient het voor. U zegt gebruik te maken van Telenet , als u bent verbonden met een hotspot onderweg of in de stad ziet u dan wel Orange B wifi staan? Eventueel een herstart van de gsm heeft u dat al eens geprobeerd?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
StefaanB
Aspirant verkenner

@patrick2  Herstarten was de oplossing. Stom van me dat ik daar niet aan heb gedacht. Dank je voor de tip.

Leden met de meeste pluimen