annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met internetradio

Topic gestart op: 28-06-20 14h51

Antwoorden: 9 antwoorden

spookbe
Aspirant verkenner

Problemen met internetradio

Heb enkele maanden een Love abonnement. Regelmatig heeft mijn internetradio een time out of een droop. Verschillende malen per dag. Hij is gekoppeld via wifi. Als ik hem rechtstreeks met de modem router van Orange verbindt ov via een extender, het probleem blijft hetzelfde. Komt nog als eens voor als iemand zich aanmeldt op de wifi?

Iemand hetzelfde probleem of een oplossing?

Bedankt

 

Frans 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Cdt24801
Wijze
Wijze

@spookbe 

Je hebt er goed aan gedaan om die repeater buiten te gooien. EN nu fingers crossed dat het goede resultaat blijvend is.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  je kan gelijk hebben maar als wij onderweg zijn kunnen

we bij geen enkel router komen hé. Dus weet je ook niet wat het precies is hé? 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Nee, dat klopt, mijn vraag was eerder bedoeld om een klaardere kijk te hebben op de thuissituatie. Misschien dat daar iets niet (goed) geconfigureerd is.

Het kan natuurlijk ook puur aan "het systeem" liggen, dat al eens wil haperen. Dan kun je er effectief helemaal niets aan doen. Zoals je zelf reeds beaamd hebt.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 neen hoor géén probleem.

Die radio heb ik ook in huis even uitgeprobeerd, voor aleer in Uize Maxx.

En ja daar had hij ook van die kuren.

Dus wist ik ook dat het niet aan onze buren in Nederland lag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

De laatste tijd is wifi wel eens traag @spookbe Ik ondervind dat ook als ik rechstreeks met een kabel verbonden ben.  Denk dat er niet direct een oplossing voor is

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen