annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Recht op communicatie/compensatie

Topic gestart op: 15-01-20 09h18

Antwoorden: 2 antwoorden

tys
Gewaardeerd verkenner

Recht op communicatie/compensatie

Ik vind als je een dossier logt bij Orange en het heeft een impact waar ze bewust zijn, dan zou ze automatisch een automatisch/compensatie toekennen.

Op heden heb ik problemen met mijn internet thuis. In principe moet ik elke dag bellen om te weten wat de stand van zaken is. Zelf als het probleem zou opgelost zijn dan moet ik zelf het initiatief nemen om mijn compensatie aan te vragen. 


Suggestie: In de Klantenzone van Orange een mogelijkheid bieden om een probleem te melden met de  zo op te volgen! I.p.v telkens te bellen en uren aan de lijn hangen. 

Labels (2)
2 ANTWOORDEN 2
pieter_vde
Gewaardeerd verkenner

@tys 

 

Heb hetzelfde probleem voor, ben al van 27/12 bijna elke dag aan het bellen om te luisteren wanneer mijn probleem eindelijk opgelost geraakt. Telkens eerst een half uur aan de lijn te hangen om dan te horen dat het probleem status "urgent, prioriteit, geëscaleerd" is.

Zou idd beter zijn dat ze een status via de klantenzone zouden doorgeven.

Heb wel al enkele sms gekregen dat de ze eraan gingen werken en mij nog iets laten weten. sms heb ik op 08/01, 09/01, 20/01 gekregen. buiten deze sms heb ik zelf niets meer van gehoord....

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Goed voorstel !

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen