annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SMS'en komen (heel) laat toe

Topic gestart op: 07-11-20 19h54

Antwoorden: 13 antwoorden

Husky
Gewaardeerd verkenner

SMS'en komen (heel) laat toe

Beste,

Sinds een tijdje komen SMS'en die volgens mijn toestel succesvol zijn verstuurd pas dagen (soms zelfs weken) later toe bij de ontvanger. Recent voorbeeld: een SMS die ik had verstuurd op 28 oktober is toegekomen op 6 november.

Waaraan zou dit kunnen liggen?

Groeten,

Husky

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Knoevelke
Aspirant verkenner

Heb ik ook een tijdje gehad. Telefoon eens opnieuw opstarten en een update die achter bleef hebben me geholpen😊

patrick2
Wijze
Wijze

@Husky  en is dit een probleem wat pas is ontdekt of heb je dit probleem al langer ? 

Heb je dit probleem naar iedereen die je een sms stuurt of zijn dat maar bepaalde nummers ? Heb je zelf ook een probleem met sms te ontvangen ? 

Zijn veel vragen maar dan kan ik wel wat gerichter antwoorden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Husky
Gewaardeerd verkenner

Ik merk het al een aantal weken.

Op je tweede vraag heb ik geen antwoord: het komt zeker voor bij SMS'en die ik verstuur naar mijn partner (want die laat me weten als er een SMS laat toekomt), maar ik weet niet of ze ook bij andere personen laat toekomen.

Of ik zelf een probleem heb met SMS'en ontvangen? Ik denk het niet, maar als ze niet toekomen kan ik het natuurlijk niet weten :-).

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Husky  ja als ze je sturen en je hoort een dag later van : ' hey ik heb je stuurt maar je belt niet ' dan kan je het weten. Maar zolang je niks hoort van andere dan zal dat wel in orde zijn. 

Nu begrijp ik dus dat het probleem zich dus bij je partner voordoet en minder bij andere mensen. Is je partner ook bij Orange of heeft die een andere provider ? 

Welke toestellen gebruiken jullie ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen