annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung Galaxy S10 - WiFi Calling - VoWiFi

Topic gestart op: 10-03-19 14h47

Antwoorden: 54 antwoorden

Jerre
Gewaardeerde genezer

Samsung Galaxy S10 - WiFi Calling - VoWiFi


Op de Samsung Galaxy S10 wordt VoWiFi pas geactiveerd als het mobiele signaal zéér slecht is (-118 dBm 22 asu).

De Samsung Galaxy S9 heeft dit probleem niet, daar heeft VoWiFi steeds de voorkeur.

@Totem  kan je dit aan de VoWiFi experts melden aub.

Labels (2)
0 pluimen
54 ANTWOORDEN 54
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


Op de Samsung Galaxy S10 wordt VoWiFi pas geactiveerd als het mobiele signaal zéér slecht is (-118 dBm 22 asu).

De Samsung Galaxy S9 heeft dit probleem niet, daar heeft VoWiFi steeds de voorkeur.

@Totem  kan je dit aan de VoWiFi experts melden aub.

Ugh @Jerre,

 

De betrokken Orange-stamleden hebben dit nagetrokken voor je. Er zou geen verschil mogen zijn in de configuratie van de toestellen Samsung S9 en S10.

Dus VoWIFI heeft in beide toestellen de voorkeur.

 

 

Ga waarheen de wind je brengt

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Totem    Mijn S10 is duidelijk niet VoWiFi preferred ingesteld.
En  @Cdt24801 zijn S8 gaat zelfs niet op VoWiFi in airplane mode met WiFi geactiveerd.

Beide toestellen werden in de Orange shop aangekocht en hebben de originele software met de laatste updates.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem    Mijn S10 is duidelijk niet VoWiFi preferred ingesteld.
En  @Cdt24801 zijn S8 gaat zelfs niet op VoWiFi in airplane mode met WiFi geactiveerd.

Beide toestellen werden in de Orange shop aangekocht en hebben de originele software met de laatste updates.

Ugh @Jerre,

@cdt24801

 

Ik breng jullie boodschap over! Bedankt voor jullie rooksein.

 

Onze eerste leraar is ons eigen hart

🏹 Totems Saluut 🏹

Jerre
Gewaardeerde genezer

Bedankt @Totem  ! Ik weet niet of je de laatste berichten gelezen hebt, @Cdt24801 en @Anonymous  hebben ook enkel VoWiFi als het mobiele signaal zeer zwak is.

Leden met de meeste pluimen