annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart nog altijd niet actief na meer dan een week

Topic gestart op: 20-10-19 11h05

Antwoorden: 6 antwoorden

JoffryV
Aspirant verkenner

Simkaart nog altijd niet actief na meer dan een week

Ik heb vorige week vrijdag mijn simkaart geactiveerd via de site, maar heb nog altijd geen bevestigingsmail gekregen. Heb ook al meerdere keren gecontroleerd of ik de juiste nummer heb ingegeven, als ik dit doe zegt de site dat ze bezig zijn met de activerering.

Wat doe ik nu, ik zou graag mijn abbonement gebruiken?

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
mvla
Gewaardeerd verkenner

uit ervaring weet ik dat het enige wat helpt is via messenger (je moet wel facebook hebben) een bericht sturen naar orange. het kan soms een dag duren dat je antwoord krijgt maar dan is er tenminste een begin gemaakt voor je probleem

Cdt24801
Wijze
Wijze


@mvla  schreef:

uit ervaring weet ik dat het enige wat helpt is via messenger (je moet wel facebook hebben) een bericht sturen naar orange. het kan soms een dag duren dat je antwoord krijgt maar dan is er tenminste een begin gemaakt voor je probleem


Ik ga u even tegenspreken: je kan op PC perfect messenger installeren op basis van uw gsmnummer zonder dat je een FB account nodig hebt. En dat is niet van horen zeggen, ik heb geen FB maar wel messenger.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Axel-malysse
Veteraan verkenner

Je moet eens bellen naar orange of wel langs gaan in orange shop

patrick2
Wijze
Wijze

Beste eens doen wat @Cdt24801  zegt want een week activering is niet normaal . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen