annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart

Topic gestart op: 09-09-20 10h53

Antwoorden: 2 antwoorden

EB1
Aspirant verkenner

Simkaart

Hallo

 

Maandagochtend kreeg ik de melding dat ik enkel nog noodoproepen kan doen, dus ben ik een nieuwe simkaart gaan halen. Deze is door de klantendienst maandag geregistreerd. Ik heb even kunnen bellen . Dinsdagvoormiddag zag ik dat er terug een probleem was met mijn simkaart, want kon weer niet bellen of sms'en. Dus gebeld met de klantendienst. Ik kreeg te horen dat de collega van maandag een fout had gemaakt in het systeem en daardoor kan ik nu weer niet bellen of sms'en. De persoon bij de klantendienst meldde me dat ze niet weten wanneer dit opgelost geraakt. Ik ben al meer dan tien jaar klant, ik heb geen vaste lijn. Dus ik ben niet meer bereikbaar. Dus als bvb mijn ouders een probleem hebben kunen zij me niet bereiken want zij zijn niet zo handig met smartphones  ( apps). Is het normaal dat ze ik nog steeds niet bereikbaar ben? 

 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@EB1  dat kan heel normaal zijn dat je nog niet bereikbaar bent aangezien je gisteren hebt gebeld en het vandaag woensdag is. Ligt er ook aan wat het probleem is , technisch gezien , want daar hebben wij hier geen zicht op wij zijn ook gewoon klant. Voor technische ondersteuning is en blijft er een klantendienst en een technische dienst nodig voor dit soort zaken. Je kan wel eens proberen om je simkaart te testen in een ander toestel want het kan ook een toestel probleem zijn. Kijk ook eens in je toestel of je niet handmatig een netwerk kan vinden , dus je zoekt eerst naar Base en daar verbind je mee. Je krijgt een foutmelding wat normaal is en dan zoek je naar Orange. Kan perfect zijn dat je toestel dan verbinding maakt en je probleem is opgelost. Moest dat niet lukken dan probeer een ander toestel zoals ik al zei het kan ook aan je toestel liggen dit probleem. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
EB1
Aspirant verkenner

ik had maandag al de simkaart in een ander toestel gestoken, maar dat heeft niets geholpen.... dus ik zal nog even wachten...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen