annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sinds deze ochtend geen service meer.

Topic gestart op: 05-05-20 18h59

Antwoorden: 9 antwoorden

Moodj
Aspirant verkenner

Sinds deze ochtend geen service meer.

Ik he sinds deze ochtend plots geen service meer. Gsm heropstarten sim 3x 5x er uit en terug in, gsm backup en reinstall.. Niets helpt. Zelfs de sim in een andere gsm werkt niet... Als ik met een andere gsm naar mijn nummer bel dan krijg ik dus niet mijn voice mail te horen, maar wel dat mijn nummer niet bestaat of niet gekend is alleszins... Hoe kan dit nu? Dit is toch geen standaard melding als je u gsm gewoon uit hebt staan? 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Moodj 

Is je probleem inmiddels al opgelost?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste, @Moodj 

Waarschijnlijk is de simkaart gewoon kapot. Probeer eens een simkaart van iemand anders in jouw gsm te steken en als dit werkt kan je zeker zijn dat het ofwel de simkaart is die kapot is of omdat de diensten gestopt zijn om facturatie redenen. Test zeker ook eens door de vliegtuigstand aan en uit te zetten.

Hiervoor kan je perfect een afspraak maken via de klantendienst en jouw nieuwe simkaart gaan ophalen en laten activeren. Binnen de 24u is deze actief maar ik heb vandaag nog iemand gehad en nog voor ze uit de winkel was stond de kaart al actief. Het kan dus rap gaan.

Zeker in tijden waarin mensen bereikbaar moeten zijn doen we al het mogelijke. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Moodj
Aspirant verkenner

Tom, bedankt voor deze info. Probleem is dus dat ik niet kan bellen, dus zal iemand moeten zoeken om voor mij te bellen. 02 745 95 00 als ik het goed heb?

Is dit enkel in bepaalde shops mogelijk of zal de klantendienst dit uitleggen?

 

Mvg, 

Sander 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Moodj  heb je de andere post net gelezen die ik je hebt gestuurd ? 

Je werkgever dient een simkaart te bestellen zelf kan je die niet bestellen. Je hebt namelijk een ID check nodig en die kan enkel je werkgever doen. Omdat je een pack hebt van je werkgever. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen