annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slecht ontvangst.

Topic gestart op: 01-10-20 20h47

Antwoorden: 13 antwoorden

Kate7
Ervaren verkenner

Slecht ontvangst.

Spoiler
Beste,


Wij hebben zeer slecht ontvangst om te bellen. We hebben een herlaadkaart en hebben met 3 hetzelfde probleem. Als we bellen vallen we om de haverklap uit. Klantendienst zegt dat het ontvangst in orde zou moeten zijn. Met isolatiemateriaal kan het niet te maken hebben want ons huis is slecht geïsoleerd. 


Zou het de ontvangst sterkte een verschil maken bij een abonnement, of is dat hetzelfde als met een herlaadkaart?


Wij overwegen sterk een andere operator te kiezen want wij kunnen alle 3 niet meer normaal bellen. 
Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

@Kate7  het is perfect mogelijk dat daar je oorzaak zit van het probleem. Dat je andere providers wel beter werken ja die mogelijkheid is er ook want het ligt er gewoon aan hoe de mast staat waar de mast staat en zo kan ik wel door gaan. 

VoWifi - is bellen via wifi. Dus met andere woorden als je slecht ontvangst hebt en je kan geen Femtocell zetten of je wil er geen zetten kan je zien bij je toestel instellingen of deze VoWifi ondersteund. Dus dan maak je eigenlijk van je wifi ( internet ) verbinding een antenne om zo het bellen beter te maken. Dat je Telenet hebt doet geen zake want dat werkt zowel bij Telenet als Orange enkel Proximus ondersteund deze techniek niet. Dus dat jullie Orange hebben voor de gsm en internet bij Telenet gaat dus perfect samen. 

Kan je eens zeggen wat voor gsm toestellen jullie gebruiken ? Dan kan ik je instellingen toe sturen met een link dat je eens kan nakijken of het in je toestel zit ter ondersteuning.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Kate7
Ervaren verkenner

@patrick2 

Mijn toestel is een Samsung Galaxy s8 plus. Die van mijn ouders kan ik nu niet direct nakijken.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kate7 

Ik moet hier jammer genoeg @patrick2 een beetje tegenspreken: om van VoWiFi gebruik te kunnen maken moet je dus ook over een abonnement beschikken. Met een herlaadkaart gaat het niet werken.

Dat kan je hier nalezen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kate7
Ervaren verkenner

@Cdt24801 Ok bedankt. 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Kate7  schreef:

@Cdt24801 Ok bedankt. 


Spijtig dat ik u slecht nieuws moest geven, maar het is beter dat je het op voorhand weet denk ik toch.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen