Mobiel netwerk
Hoe zit het mobiele netwerk van Orange in elkaar? Informatie over de installatie van nieuwe antennes? Je vindt hier alles wat er te weten valt over het netwerk dat nog verder gaat …
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Ervaren verkenner

Slecht ontvangst.

Spoiler
Beste,

Wij hebben zeer slecht ontvangst om te bellen. We hebben een herlaadkaart en hebben met 3 hetzelfde probleem. Als we bellen vallen we om de haverklap uit. Klantendienst zegt dat het ontvangst in orde zou moeten zijn. Met isolatiemateriaal kan het niet te maken hebben want ons huis is slecht geïsoleerd. 

Zou het de ontvangst sterkte een verschil maken bij een abonnement, of is dat hetzelfde als met een herlaadkaart?

Wij overwegen sterk een andere operator te kiezen want wij kunnen alle 3 niet meer normaal bellen. 
Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Highlighted
Leidende sjamaan

@Cdt24801 , @Kate7  ik wist het en wist ook dat ik ergens iets te vermelden was , is mijn fout. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Leidende sjamaan

Tja, @patrick2 , hiermee heb je wel bewezen dat je nog steeds een mens bent en nog niet veranderd bent in een machine 😋

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Highlighted
Aspirant verkenner

Ik heb sinds kort ook enorm slechte ontvangst. 
soms zelfs amper 1 streepje van de 4

Daarnet Orange technische dienst aan de lijn gehad en die man zei me ( als ik het goed verstond want de man was Franstalig) dat ik maar moest bellen via wifi.
Dat is dus niet de bedoeling. Ik wil gewoon kunnen bellen en sms-en en bereikbaar zijn.

eerst lag het aan mijn simkaart: simkaart vernieuwd: geen oplossing
dan lag het zogezegd aan mijn toestel: Nieuwe gsm gekocht dit weekend: geen oplossing

Ik heb een doodgewone herlaadkaart en geen abonnement en ben ook niet van plan dit te nemen.

Ik heb al ettelijke jaren klant bij orange, dus zou het zonde vinden moesten we van operator veranderen.

Geen idee wat ik nu nog kan doen hoor

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

Heb je de mogelijkheid om bij u thuis eens aan buren of bezoekers te vragen hoe goed of slecht hun ontvangst is? En dat dan noteren per provider. Zo kan je vaststellen of er een vaste regel in te vinden is. En of het aan u ligt of niet. Of aan uw woning.

Heb je binnen en buiten hetzelfde signaal?

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen