annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte 4g

Topic gestart op: 19-01-21 17h53

Antwoorden: 2 antwoorden

Miguelvanackere
Aspirant verkenner

Slechte 4g

Wa moet ik doen heb onberkt 4g maar die werk ni zo goed 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@Miguelvanackere 

Op onderstaande link kan je je netwerkdekking nakijken op de locatie waar je bent. Wat geeft dit als resultaat? Als dit uitstekend is dan is er mss een ander probleem. Ik zou zeker de klantendienst eens contacteren. Mogelijk stellen ze voor om je Sim kaart te ruilen in een nieuwe?

Heb je je gsm al eens volledig afgezet en terug opnieuw opgestart op de locatie van slechte 4G? Zo probeert die eens een nieuwe verbinding te maken die mogelijks beter is.

Tot slot, probeer indien mogelijk je Sim kaart eens in een andere gsm te steken. Mogelijks kan het ook aan de gsm liggen? Welk model heb je?

Tot slot zou ik ook bellen via Wifi inschakelen zodat je op plaatsen waar je dan slecht netwerkontvangst hebt en bijgevolg ook waarschijnlijk slechte mobiele data (4G) je dan via de Wifi kan bellen wat het gesprek ook ten goede komt.

http://apps.orange.be/gis/jsp/index.jsp?language=nl

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

Josette
Wijze
Wijze

@Miguelvanackere  goedenavond,

kan je meer uitleg geven over hoe en wat en met wat?

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen